Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Audio geluid

Last post 10 hours, 43 minutes ago by abvan. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-27-2022, 8:18 822713

Audio geluid

Bij het afspelen van clips op de tijdlijn heb ik geen geluid, ook niet wanneer ik een clip afspelen vanuit de bron, d e geluidsbron van mijn laptop werkt goed.

Lees graag de oplossing voor dit probleem. 

met vriendelijke groet,

Frepinn 

•  08-14-2022, 6:39 823407 in reply to 822713

Betreft: Audio geluid

Hallo Frepinn.

Is het u al gelukt? Ben zelf gebruiker van Pinnacle 15. Heb nu een proefversie 21 gedownload, maar loop tegen hetzelfde probleem op. Geen geluid onder de geimporteerde clips. Wanneer ik dezelfde clips in Pinnacle 15 gebruik, heb ik wel gewoon geluid. Heb van alles geprobeerd. Ook de tip van Joop Woldman. Lukt niet, omdat de geluidsknop alleen maar een volume schuif weergeeft en geen andere instellingen. Maakt niet uit of ik de schuif hoog of laag zet: geen geluid. Vooralsnog voor mij geen reden om een nieuwe Pinnacle aan te schaffen. Denk dat ik het maar bij mijn vertrouwde 15 houd.Wanneer het u wel is gelukt, hoor ik graag hoe. Gr. Ab

•  08-14-2022, 9:32 823412 in reply to 823407

De audiomixer als bedoeld door Joop Woldman heb ik gevonden (via de luidsprekerknop op de Windows taakbalk) en daar stond de Pinnacle trial gewoon in. Dus daar ligt het niet aan. Heb nog steeds geen geluid. Wanneer ik een geluidseffect of een muziek vanuit mijn eigen bestanden onder de clips zet, wordt dat geluid wel weergegeven. M.a.w. ik mis nog steeds de bij de videoclip opgenomen geluiden.
  •  10 hours, 43 minutes ago 823476 in reply to 823412

Ben eruit. Ontdekte dat de bewuste clips mts bestanden waren, die door Pinnacle 26 dus niet worden ondersteund. Heb de opname kwaliteit van mijn camera gewijzigd van AVCHD naar MP 4 en nu heb ik wel audio geluid. Blijf het wel vreemd vinden, dat bijvoorbeeld Cyberlink Power Director mts bestanden wel ondersteund. Ga dit gratis prog ook nog eens goed uitproberen.
View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy