Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Pinnacle studio 24 kan geen m2ts bestanden bewerken

Last post 08-09-2021, 9:04 by hajacaeswe. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-09-2021, 5:35 815834

Pinnacle studio 24 kan geen m2ts bestanden bewerken

Hallo helpers,

Had een belangrijke filmpjes gemaakt van een ballonvaart van het opstijgen van mijn dochter.

Ik wou ze verrassen met deze fimpjes, maar helaas mijn sd kaart van lexor 633x 64gb was zomaar zonder format de data kwijt.

Deze filmpjes heb ik met easus recorver terug gehaald. Nu kan ik ze wel bekijken, maar niet bewerken in studio 24 ultimate.(zie screen onderaan de mail)

De MTS bestanden zijn m2ts geworden.

Voordat ik een licentie koop voor de hele kaart te recorveren wil ik weten of je een oplossing voor dit probleem hebt. Anders heb ik niets aan om het programma te kopen.

Ook het probleem dat de sporen niet kunnen slepen is in versie 24 niet opgelost. In vorige versies was het geen enkel probleem. Corel helpt je ook niet. Ze blijven maar vragen en ik beantwoord al hun mails, maar ze dragen geen oplossing aan. Mijn hoop is op jullie gevestigd.

Met vriendelijke groeten, J. Nent

•  08-09-2021, 6:09 815835 in reply to 815834

Betreft: Pinnacle studio 24 kan geen m2ts bestanden bewerken

Gebruik VLC Mediaplayer (gratis) om te converteren naar bijv. mp4
  •  08-09-2021, 9:04 815838 in reply to 815835

Betreft: Pinnacle studio 24 kan geen m2ts bestanden bewerken

In de mediaplayer kan je toch niet converteren.

Ik gebruik deze mediaplayer omdat hij alles kan lezen

Ik kan deze m2mt bestanden gewoon afspelen, maar ik kan ze in studio 24 ultimate niet bewerken, omdat deze  ze niet ziet. zie de bijlage.

Ik moet ze daar dus zien, want er komen nog .mof -.mp4- .jpg bij en van alles samen moet ik een filmbestand maken. Daarom moet ik ze in pinnacle studio 24 ultimate kunnen zien.

Heeft iemand ook al een oplossing voor de sporen waarin je niet kan slepen.

In ander versies was dit geen probleem.

Ik denk een fout in het programma.

Corel weet er ook geen raad mee. 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy