Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Beeld en geluid niet synchroom bij exporteren en branden Bluray schijf

Last post 10 hours, 0 minutes ago by JanR. 0 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10 hours, 0 minutes ago 813678

Beeld en geluid niet synchroom bij exporteren en branden Bluray schijf

Hallo,

Pinnacle 24 Ultimate 

Als ik via exporteren, nadat ik de film heb gemonteerd in de tijdlijn en heb voorzien van een dvd menu, kies om een Blu-ray schijf  maken en te branden lopen beeld en geluid na het renderen en branden op de BR schijf niet synchroon.

Dit zijn mijn instellingen bij exporteren: Blu-Ray, beste kwaliteit 

Video HD 1920x1080/24p coderen als H264

Dolby digital 2.0 channel, bitrate standaard naar blu-ray grote 25 gb (BD) map BDMW

Geavanceerd Gehele film altijd opnieuw coderen 

Ook als ik het alleen exporteer naar de harde schijf om het later op een blu-ray te branden lopen beeld en geluid niet synchroon.

Op de tijdlijn en als ik het exporteer als mp4 heb ik dit probleem niet en lopen het beeld en geluid mooi synchroon.

Het controlepaneel op de tijdlijn staat ingesteld als video standaard 4K 3840x2160/24p maar geeft zelfde klacht als ik kies voor 1920 x 1080 24p en daarna een schijf heb gebrand.

Hardwareversnelling staat op: "Cuba", maar als ik kies voor "Intel" loopt het ook niet synchroon.

Bij tijdlijninstellingen staat: Gezichtspunt breedbeld (16.9)

Imaging: gewoon (2D)

Groote: 4K 3840x2160

Framesnelheid 24 (24p) for Pal

Hopelijk is er iemand die mij kan uitleggen wat ik fout doe of welke instellingen niet goed zouden staan. 

Overigens heb ik, om via exporteren een blu-ray te maken, apart bij Pinnacle een blu-ray plugin moeten kopen € 6.99 om überhaupt te kunnen exporteren naar een blu-ray, deze wordt sinds versie 24 niet meer standaard mee geleverd.

JanR 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy