Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Probleem met (standaard)titles

Last post 02-24-2021, 5:00 by Diddp00. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  02-23-2021, 15:32 812008

Probleem met (standaard)titles

Ik ben een zeer onervaren gebruiker van pinnacle 24 ultimate. Net wel mijn eerste projecten afgerond wat, met wat vallen en opstaan, goed ging.

Nu een nieuw project gestart en plotseling kan ik alle titels niet meer zien. Wel mijn zelfgemaakte maar de rest niet. Als ik bijvoorbeeld bij titels "standaard" selecteer, dan verschijnt een leeg tabblad. Schakel ik in de bibliotheek-browser naar een ander tabblad en dan meteen weer terug naar het lege tabblad van de standaard-titels, dan zie ik een halve seconde lang de iconen van de titels maar meteen daarna zijn ze onbereikbaar.  

Ik heb vast ergens iets verkeerd gedaan maar ik krijg er de vinger niet achter waar het aan ligt. Heeft iemand een idee waar ik de oplossing moet zoeken? 

Paul 

•  02-24-2021, 4:21 812011 in reply to 812008

Betreft: Probleem met (standaard)titles

ervan uitgaand, dat je de titels niet handmatig hebt verwijderd, dan kan je het volgende proberen:

Installeer pinnacle opnieuw en als dat niet helpt ga je naar:
    C:\gebruikers\uw naam\appdata\local\Pinnacle_studio24\studio\24.0\effectDB       dan verwijder je de map Effectrepository.xmp

Pinnacle opnieuw opstarten

PS: waarschijnlijk moet je appdata zelf intypen want die staat meestal niet in de boom

•  02-24-2021, 5:00 812012 in reply to 812011

Betreft: Probleem met (standaard)titles

Via het controlepaneel en opnieuw instellen lijkt het probleem opgelost. Geen idee van de oorzaak, maar het werkt weer. Bedankt voor de hulp

Paul 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy