Ter info.
Humble Bundle is een liefdadigheidsinitiatief.
Zij vragen aan diverse softwarebedrijven (meestal game makers) (maar ook boekenuitgevers) om hen te helpen/sponsoren onder de vorm van gratis ter beschikking gestelde producten.
Zo heeft Corel dit keer gratis een aantal licentiecodes ter beschikking gesteld die de liefdadigheidsinbstelling kan verkopen en op die manier kan ze aan geld geraken.
Je kan een bedrag betalen wat je zelf bepaalt. Het minimum bedrag is in dit geval op 1€ gesteld, maar je mag meer geven natuurlijk.
Voor minimum 1€ krijg je een serial voor PS24 Ultimate, voor minimum 8€ krijg je er een serial voor MultiCapture Full bij en voor 32€ ook nog Corel Painter 2020 en wat extra content.
Je moet niet inschrijven op het "Month-to-Month Premium Plan" om van de aanbieding gebruik te kunnen maken.
Let wel dat je deze optie uit je winkelmandje verwijdert want die kost een extra 16,19€ en die wordt automatisch verlengd, dus niet doen.
Betaling hoeft niet met een kaart, maar kan met Paypal of Sofort Banking direct via de banken BNPPB Fortis of KBC of ING of Belfius. Of dit vanuit Nederland via andere banken loopt weet ik niet.
Ik heb mijn betaling met de smartphone via de payconiq app van Bancontact gedaan. In dat geval krijg je van je bank en in te scannen QR code.
Later toegevoegd:
Ik ben nog eens bij Huble "langs geweest" en zie nu dat de prijzen verhoogd zijn.
Voor alleen Studio betaal je nu minimum 10€, de andere bundels zijn nu 24,43 en 25€
De actie loopt nog 8 dagen.
Op deze pagina
https://www.humblebundle.com/bundles?hmb_source=navba
zie je bij Software staan: Design Expression Powerhouse en dat is wat je moet aanklikken, dan get the bundle en 10€
Niet op Add to Cart klikken (want dat is voor het hogergenoemde "Month-to-Month Premium Plan, maar direct naar onder scrollen om je betaalmethode te kiezen.