Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Trimeditor in studio 22

Last post 04-23-2020, 13:28 by Diddp00. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  04-21-2020, 17:37 798071

Trimeditor in studio 22

Vorig jaar overgestapt van Studio 15 naar Studio 22(volgens mij de standaard versie, geen ultimate ofzo) maar nu pas er mee aan de slag. Dat betekent dat ik tegen veel dingen aanloop, maar meestal is in de handleiding wel een antwoord te vinden. Maar nu mis ik wat heel basic functies, met name de trim-editor vind ik niet en de knop waarmee in timeline werkbalk kan aanpassen ook niet. Doe ik iets verkeerd of of is deze versie zo standaard dat een essentiële functie als trimmen niet kan? 

Misschien is het een domme vraag, maar al een tijdje aan het zoeken en ik kom er niet uit. Wie kan me duidelijkheid geven.

•  04-22-2020, 8:30 798097 in reply to 798071

Betreft: Trimeditor in studio 22

Beste Paul

Wij kunnen je wel helpen maar op dit moment beschikken wij niet over een ruimte in Apeldoorn waar wij je kunnen ontmoeten dit i.v.b. met de corona.

Maar mogelijk is er telefonisch wel het een en ander te regelen Ik spreek namens  HCC Apeldoorn normaal gevestigd in Dokzuid  hier hebben wij een video groep

met 4 docenten medewerkers 2 voor Pinnacle en 2 voor Cyberlink  en geven regelmatig works shops nu natuurlijk niet dat zal je begrijpen .

Ik stel voor dat je mij belt en dan overleggen we wat te doen .

mijn nr is 055 5220054  als ik niet opneem spreek dan in dan bel ik je terug

Vriendelijke groeten

Aat de Vries 

•  04-22-2020, 10:13 798101 in reply to 798071

De standaard versie is erg uitgekleed en ik raad mensen aan om die niet te kopen.

Je kunt via omwegen soms wel dingen voor elkaar krijgen maar met grote omwegen.

Jammer voor je maar eigenlijk weggegooid geld. 

•  04-22-2020, 15:53 798118 in reply to 798101

Re: Betreft: Trimeditor in studio 22

Alhoewel ik ze zelf nog nooit gezien heb blijkt de standard versie inderdaad belachelijk uitgekleed te zijn.

Toch kan ik me niet voorstellen dat je er geen clips mee zou kunnen trimmen door bv. het begin of het einde ervan vast te nemen en naar links/rechts te slepen.

Of door de loper te zetten ergens in een clip, dan te knippen door op het scheermesje te klikken en het overtollige gedeelte te verwijderen.

•  04-23-2020, 13:28 798169 in reply to 798071

Inmiddels contact met HCC om te kijken of we verder kunnen komen met mijn simpele versie. Allen bedankt voor jullie reactie
View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy