Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

STX-bestanden uit Studio 14 importeren in Studio 23

Last post 10-11-2019, 8:49 by plemmens. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-10-2019, 8:46 789478

STX-bestanden uit Studio 14 importeren in Studio 23

Beste allemaal,

Ik heb altijd met  Studio 14 gewerkt maar dit werkt niet meer in Windows 10 dus heb ik Studio 23 aangeschaft.

Nu wil ik onafgewerkte filmpjes dus verder bewerken in Studio 23 maar als ik een project uit Studio 14 (met extensie .stx) in Studio 23 wil importeren

via  'menu-bestand-Vorige Pinnacle studio projecten importeren' lukt dit niet. Ik zie uren een blauw cirkeltje draaien maar er gebeurt niets.

Is er een andere methode om mijn oude   onafgewerkte filmpjes in Studio 23 te krijgen om ze verder te kunnen bewerken voordat ik helemaal opnieuw moet 

beginnen om ze in Studio 23 te maken?

B.v.d. 

•  10-11-2019, 8:49 789532 in reply to 789478

Re: STX-bestanden uit Studio 14 importeren in Studio 23

Weet niet of 14 onder win 10 werkt maar de oudste versie die ik hier heb is 15 en die wekt wel op een win 10 pc. 

Waar baseer je je op om te zeggen dat 14 niet werkt?

Ik heb even met 15 een testproject (stx dus) gemaakt en dat kan ik zonder meer in PS23 importeren. Afhankelijk van de complexiteit van het stx project kan het importeren wel heel wat tijd in beslag nemen. Gedurende die tijd wordt een roterende blauwe cursor getoond. Heb je lang genoeg gewacht?

Er kunnen natuurlijk altijd importproblemen ontstaan als het oude stx project elementen (effecten, overgangen, titels, montages ...) bevat die in PS23 niet meer ondersteund worden of die in die versie anders geïmplementeerd zijn. 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy