Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

film maken in pinnaccle 17

Last post 08-07-2019, 9:36 by olm. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-05-2019, 10:36 786772

film maken in pinnaccle 17

ik heb windows 10,in het verleden kon ik daar gewoon films in maken,maar nu heb ik een probleem dat als ik een film wil maken ,start alles gewoon maar zodra hij bij beeld maken komt valt heel pinnaccle eruit en komt

mijn bureau blad te zien 

•  08-05-2019, 10:55 786775 in reply to 786772

Re: film maken in pinnaccle 17

Moved from the English PS15 and older forum.
  •  08-06-2019, 9:49 786791 in reply to 786772

Betreft: film maken in pinnaccle 17

Het is mij niet duidelijk wat er precies bij je gebeurt als je Pinnacle opstart. Maar het weinige dat je beschrijft, doet me enigszins denken aan een probleem dat ik vroeger ondervond. En nog steeds ondervind, trouwens.

Als ik mijn Pinnacle 20 & 22 gewoon opstart (in Windows 7) met een dubbelklik op de snelkoppeling, komt er helemaal op het einde, als het programma zich geopend heeft, een foutmelding over een ongeldige Product-ID en de opdracht om de software opnieuw te installeren. Daarna sluit Pinnacle vanzelf af.

Ik heb dat uiteindelijk zelf opgelost door Pinnacle te starten als administrator (Rechter-klik op de snelkoppeling en dan kiezen 'Als administrator uitvoeren / Run as administrator'. En omdat ik dat regelmatig vergat te doen en ik dan opnieuw moest beginnen, heb ik mijn snelkoppelingen zelfs hernoemd naar 'Pinnacle 20 (run as administrator)'. Kwestie van het zeker niet te vergeten.

Misschien kan je dat eens proberen... Succes! 

•  08-07-2019, 9:36 786816 in reply to 786791

Betreft: film maken in pinnaccle 17

om het wat duidelijke te maken,het probleem deed zich voor bij mijn vreien die ook op pin17 draait,zodra hij zover was om de film te gaan maken end eze starten voor beeld maken vloog pinnacle eruit en kwam het bureau blad in beeld ik heb via zijn camera een gedeelte van die film op mijn pc ge zet( 11minuten) en deze heeft de film perfct gemaakt, maar wij gaan het antwoord van jou  eerst uitvoeren, en komen dan eventueel nog op deze kwestie terug

b.v.d 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy