Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

enkele .mts files uit grote groep niet geimporteerd.

Last post 10-10-2018, 19:15 by plemmens. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-28-2018, 9:35 771706

Hallo allen, ben nieuw hier en heb geen antwoord gevonden in eerdere posts. Ik heb heel lang studio 14 gebruikt en nu 21 omdat mijn Lumix camera .mts files gebruikt. Alles werkt naar behoren, alleen willen enkele .mts-files niet openen.

Ik heb een grote hoeveelheid files in mijn bibliotheek gezet/geimporteerd die allemaal met dezelfde camera gemaakt zijn. Bij enkele is nu geen thumnail zichtbaar, maar een rood "verbodsbord". Deze files zijn niet beschadigd oid, want als ik ze gewoon via verkenner benader, spelen ze gewoon af.

Ook deze files opnieuw proberen te importeren levert hetzelfde resultaat op. Waaraan zou dit kunnen liggen?

Mijn computer draait op windows 7 en ik heb al wat kleine projectjes op 21 gedraaid, renderen gaat vlot, alles lijkt in orde.

Groet, Marc.

•  10-10-2018, 19:15 772393 in reply to 771706

Ik vermoed dat van de betreffende files het eerste frame beschadigd is. Dat ze met bv. mediaplayer afspeelbaar zijn wil niet zeggen dat er geen beschadigd eerste frame kan zijn. Een mediaplayer kan je op het vlak van filebehandeling niet vergelijken met videobewerkingssoftware. 

Je zou de betreffende bestandjes een keer door het gratis Handbrake kunnen "halen". 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy