Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Upgrade kosten.

Last post 09-17-2018, 15:39 by Willem F. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-13-2018, 15:32 770912

Upgrade kosten.

Beste forumleden,

Buiten het feit dat ik de upgrade kosten naar een nieuwe PS versie erg duur vindt zou ik het volgende willen opmerken.

De upgrade van PS21ULT naar PS22ULT kost bijna €90 terwijl de upgrade van bijv. PS16ULT naar PS22ULT ook €90 kost.

In het laatste geval krijg je voor de zelfde prijs veel meer toegevoegde waarde dan in het eerste geval of zie ik dat verkeerd ?

Dat is toch niet eerlijk, of de upgrade van 21 naar 22 is te duur  of de upgrade van 16 naar 22 is te goedkoop naar mijn mening, maar Corel zal dat wel anders zien. 

P.S. Als je tevreden bent met je oude versie of niet direct de nieuwe functies wil gebruiken (of als ze niet goed werken) zou je een aantal upgrades kunnen overslaan, ben je stukken goedkoper uit.

Iemand commentaar ?  

•  09-14-2018, 6:25 770935 in reply to 770912

Betreft: Upgrade kosten.

Je hebt meer betaald, maar je hebt ook jaren langer plezier gehad van de opties in de nieuwere versies dan iemand die nog steeds met PS16 werkt. Ik vind dat niet oneerlijk. Heb je die opties niet nodig, dan hoef je niet iedere upgrade aan te schaffen. Je betaald dan minder, maar je hebt dan ook minder. Dat lijkt mij wel eerlijk.
  •  09-15-2018, 14:09 770994 in reply to 770935

Ik blijf erbij dat iemand die upgrade van 16 naar 22 alle tussenliggende upgrades er gratis bij krijgt terwijl iemand die telkens een nieuwe upgrade download er duur voor betaald.
  •  09-17-2018, 7:01 771096 in reply to 770994

Of het duur is of niet, daar kunnen de meningen over verschillen. Iemand die telkens een upgrade heeft betaald, heeft ook al jaren kunnen genieten van telkens nieuwe opties. Iemand die pas nu de upgrade van 16 naar 22 betaalt, heeft al die jaren die opties niet kunnen gebruiken. Het is dus simpel weg niet waar dat je evenveel krijgt, terwijl je meer betaald. Je betaalt meer, maar je hebt dan ook jaren langer plezier van nieuwe opties. Of je dat het geld waard vindt of niet, dat is een persoonlijke inschatting. Vind je het teveel geld, dan doe je het toch niet? Dan kun je volgend jaar voor het zelfde geld naar 23 upgraden, of over 5 jaar naar 27, dan heb je ook alle tussenliggende upgrades er ook gratis bij en dan mag je volgens je eigen redenering niet meer klagen.
  •  09-17-2018, 15:39 771113 in reply to 771096

Doen we !!!  Bedankt voor je reactie.
View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy