Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

studio 21 multicam camera toevoegen

Last post 02-06-2018, 17:56 by peter67. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  02-05-2018, 18:19 759517

studio 21 multicam camera toevoegen

ik ben nieuw met studio

Heb gisteren studio 21 op mijn laptop geinstalleerd

Heb gelijk de multicam capture gekocht

Uit nieuwsgierigheid ben ik aan het proberen welke camera's er nog meer op kunnen

Het enige beeld dat ik nu binnen krijg is mijn ingebouwde webcam

Kan ik mijn android telefoon bijvoorbeeld toevoegen of een action cam met wifi

op mijn action cam heb ik twee aansluitingen 1 usb en 1 mini hdmi

of heb ik meer hard of software nodig

Heb nog wel een oude dv camera met firewire, maar nu film ik vaak met mijn android mobiel

groetjes peter 

•  02-05-2018, 21:43 759528 in reply to 759517

Betreft: studio 21 multicam camera toevoegen

Beste Peter

Je geeft aan met multicam te werken in het programma PS 21 zit een muticam project maker waar je in kan monteren met meerdere cameras. waar van de beelden al zijn opgenomen

Waar multicam capter voor bedoeld is dat je live opnames doet waar van je gelijk van een aantal cameras de opnames gebruikt  als dat de bedoeling is dan kan  extra cameras aansluiten via usb en zijn deze zichtbaar

in je totaal scherm waar je dus live kan switchen tussen deze cameras  En via web cam live commentaar of instructies geven.Dat is wat ik er van heb begrepen heb zelf dit programma ook maar nog niet met dit doel gebruikt.  Heb al montages gedaan met beelden van

android mobiel  en dat ging uitstekend.Hoop dat ik je goed begrepen heb laat maar weten als het anders is .Laat ook even weten in welke omgeving je woon  ik  geef n.l workshops op diverse plaatsen met multicam

mag ook via mail adres. 

Vriendelijke groeten

Aat 

•  02-06-2018, 17:56 759573 in reply to 759528

Betreft: studio 21 multicam camera toevoegen

Bedankt voor je antwoord

Het is niet helemaal wat ik bedoeld

Ik heb bij ps21 ook corel multicam gekocht om in de toekomst eventueel multicam live te filmen

maar de enigste beelden die ik binnen krijg zijn van mijn ingebouwde webcam in de laptop

Hoe kan ik van mijn samsung s6 live beelden binnen halen met corel multicam

groetjes peter 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy