Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Word bestand invoeren in film

Last post 12-17-2017, 21:46 by Keek2. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  12-11-2017, 19:24 754356

Word bestand invoeren in film

Beste mensen,

Is het mogelijk om een Word bestand met tekst en foto's in film van studio 18 ultimate in te voeren? Zo, ja hoe doe je dat?

•  12-12-2017, 9:40 754410 in reply to 754356

Betreft: Word bestand invoeren in film

Met het knipprogramma van Windows kun je alles wat je op het scherm kunt krijgen, vastleggen in de vorm van plaatjes, die je vervolgens in je film kunt zetten.
  •  12-16-2017, 23:02 754836 in reply to 754410

Zit dat knipprogramma standaard in Windows 10?

Ik heb het al met print screens gedaan en in een fotobewerkingsprogramma de overtollige schermopnames weggesneden, maar het Word bestand rechtstreeks in Pinnacle invoeren bedoel ik. Tekst lukt wel, maar dit zijn foto's met tekst eronder. 

•  12-17-2017, 21:46 754889 in reply to 754836

Heel vroeger, toen ik nog met Pinnacle werkte, maakte ik altijd voor zoiets een Powerpoint presentatie met tekst en foto's en video's die ik met PPT to Avi dan met 1 muisklik naar een Avi bestand kon laten renderen.
    Omdat Avi bestanden al lang uit de tijd zijn en vrijwel nergens meer ondersteund in huidige programma's (pinnacle weet ik niet)wordt, is er tegenwoordig dit programma waarmee je keuze hebt naar welk type video zo'n powerpoint presentatie kan worden omgezet.
    Er is vast wel iets bij wat jij op de tijdlijn van je programma kunt gebruiken.

Op dit moment zou ik zelf voor zoiets OBS gebruiken, een gratis hoogstaand screencapture programma waar mee je alles van je scherm in hoge kwaliteit kunt opnemen om vervolgens iets vanuit de verschillende delen(opnames) te monteren. 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy