Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Openen Pinnacle & downloaden update geblokkeerd

Last post 08-11-2017, 11:10 by amedi11. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-10-2017, 19:21 743524

Openen Pinnacle & downloaden update geblokkeerd

Hallo,

Pinnacle 17 Ultimate werkte prima tot vandaag. Ik vermoed omdat ik eerder vandaag Microsoft Office 365 op mijn computer installeerde. Als ik Pinnacle 17 wil openen verschijnt nu het bericht: "Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw PC". Daarom maar de update naar Pinnacle 20.5 besteld, hoewel ik liever eerst een filmbewerking had willen afronden. De vermeende noodzakelijke update laat zich echter niet downloaden. In plaats daarvan komt hetzelfde bericht op het scherm: "Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw PC".

Wat kan ik doen om weer aan de slag te kunnen & te kunnen downloaden?

Groet, Martin 

•  08-10-2017, 19:35 743528 in reply to 743524

Re: Openen Pinnacle & downloaden update geblokkeerd

Nooit ergens eerder van dit probleem gehoord.

Dat Office aan de basis zou liggen zou me sterkt verwonderen. Wat wel zou kunnen, als je met Win10 werkt, is dat een automatisch windows update de oorzaak is.

EProbeer een keer een herstelpunt te gebruiken om je computer terug te zetten  naar "gisteren".

•  08-11-2017, 11:10 743585 in reply to 743528

Betreft: Re: Openen Pinnacle & downloaden update geblokkeerd

Beste Paul,

Ik opperde de mogelijkheid van het installeren van Office, omdat dit de (enige) wijziging is die ik die dag aanbracht. De afgelopen jaren heb ik met dezelfde (antivirus-)programma's gewerkt en dit niet eerder meegemaakt.

Maar ik heb te vroeg gepiept, want vandaag kan ik het programma gelukkig weer gewoon openen. Soms zijn er van die dingen die ik echt niet begrijp...., maar we kunnen dit onderwerp nu afsluiten.

Dank voor je reactie Paul.

Hartelijke groet, Martin 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy