Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

In filmvenster cursor loop maar beeld staat stil.

Last post 03-12-2017, 11:46 by hajacaeswe. 7 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  03-06-2017, 16:00 732935

Ik ben gebruiker van Pinnacle studio 18

In filmvenster loopt de  cursor  maar het beeld staat stil. Zeg maar beeld bevriest. Is erg lastig met bewerken.

Deze vraag heb ik al enkele maanden eerder gesteld, maar hierop heb ik nooit een antwoord gekregen.

Weet er echt niemand een oplossing? 

•  03-10-2017, 22:13 733169 in reply to 732935

Betreft: In filmvenster cursor loop maar beeld staat stil.

Beste Hannie

Natuurlijk is er een oplossing er zijn genoeg gebruikers waar het goed draait. Echter wat bij u het probleem is  zo moeilijk te zeggen zonder opgave van gegevens b,v welke computer werkt u mee  gegevens zoal welke windows versie welke processor snelheid b.v Intel  I 7  3,4 ghz

Hoeveel werk geheugen in GB  en welke video kaart (  nvidia type )   en is de computer een desktop of laptop. Pas als we hier antwoord op hebben kunnen we verder. adviseren.

Vriendelijke groeten

Aat de Vries 

•  03-11-2017, 1:17 733176 in reply to 733169

Attachment: systemgegevens.jpg

Hierbij doe ik u 2 printscreentjes van de systeemgegevens

Ik draai op een laptop Asus. Het heeft bij mij ook altijd Prima gewerkt . Ik heb honderden films gemaakt tot volle tevredenheid tot een paar maanden terug. Ik heb diverse herstelinstallaties gedaan. De laatste download van direct x en de laatste update uitgevoerd. Mijn systeem is up to date.

Zie screentjes. 

•  03-11-2017, 1:23 733177 in reply to 733176

Attachment: apparaatbeheer.jpg
    Nog een screentje van de videokaart. Ik had ze samen geselecteerd, maar kennelijk gaat dat niet.
  •  03-11-2017, 9:09 733182 in reply to 733177

Je hebt bllijkbaar twee "videokaarten, gebruik je de interne HD Graphics 4600 of de aparte GeForce GTX850M?

Welke instelling heb je in Studio bij Instellingen > Controlepaneel > Exporteren en voorbeeld > Hardwareversnelling?

Gebruik je de interne HD Graphics 4600 kies dan voor Intel.

Gebruik je de  GTX850M kies dan voor Geen (of eventueel voor Cuda)

Met Win10 kan het zijn dat de driver voor de GTX850M automatisch geupdated is waardoor het probleem ontstaan kan zijn.

Welke driverversie heb je?

Gebruik je dezelfde videobestanden als vroeger of heb je een nieuwe HD of UHD camera? 

•  03-11-2017, 22:46 733237 in reply to 733182

Attachment: nvideokaart.jpg

Ik heb bij Exporteren en voorbeeld geen staan. En Cuda ook geprobeerd. Ik werk met de krachtige videokaart GTX850M

De driverversie weet ik zo niet, maar ik een print screen gemaakt van de eigenschappen van de videokaart. Ik weet niet of je er wat aan hebt.

Ik zie net dat als ik het scherm op volledig zet het filmvenster wel goed is, alleen kan ik dan niet bewerken. Ra,ra, politiepet 

•  03-12-2017, 8:53 733253 in reply to 733237

Je kaart draait op versie 369.09 van 22 augustus 2016

Als ik bij Nvidia naar de win10 64 bit drivers voor je GTX850M zoek dan kom ik bij 378.78 van 9 maart 2017 als meest recente versie uit.

Weet niet of het je probleem oplost maar ik zou een update proberen. 

Nogmaals: Gebruik je dezelfde videobestanden als vroeger toen het blijkbaar wel werkte of heb je een nieuwe HD of UHD camera?  

•  03-12-2017, 11:46 733262 in reply to 733253

Paul je bent geweldig. Het werkt weer.

Het gekke is dat als ik in apparaatbeheer naar stuurprogramma's bijwerken zoek krijg ik de melding de beste stuurprogramma's zijn al geinstalleerd

Groetjes Hannie 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy