Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

pinnacle studio 20 ultimate op andere schijf instaleren

Last post 02-08-2017, 20:09 by Davilex. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  02-03-2017, 16:37 730983

pinnacle studio 20 ultimate op andere schijf instaleren

Goedemiddag,

Is er een mogelijkheid om PS op een andere schijf te instaleren dan de C schijf ?

Ik heb namelijk tot zover nog geen versie gezien waarbij je kan kiezen op welke schijf je wilt instaleren,het is zover ik weet altijd C

Kan iemand hier iets over zeggen,ik persoonlijk vind het nogal een gemis dat ik tot zover die keus nergens heb gevonden,ik had dit namelijk het liefst op mn SSD schijf gemikt,draait het tenminste lkkr snel.

Ik hoor graag van jullie of ik iets mis,of dat het programma toch echt die optie mist. 

•  02-03-2017, 17:35 730995 in reply to 730983

Betreft: pinnacle studio 20 ultimate op andere schijf instaleren

phantom27:
    Kan iemand hier iets over zeggen,ik persoonlijk vind het nogal een gemis dat ik tot zover die keus nergens heb gevonden,ik had dit namelijk het liefst op mn SSD schijf gemikt,draait het tenminste lkkr snel.

Dit is een wijdverbreid misverstand.
    Het enige voordeel zou kunnen zijn dat het programma een fraktie sneller opstart voor dat gedeelte dat rechtstreeks vanaf de HDD wordt gestart, echter alle windowsprogramma's worden geladen in het geheugen en werken ook van daaruit.
    Snel en voldoende RAM is een voorwaarde voor lekker snel draaien.
    Verder moeten alle programma's op Windows in principe op de C schijf worden geïnstalleerd als daar ook het besturingssysteem staat ter voorkoming van ongewenste problemen.

•  02-08-2017, 20:09 731401 in reply to 730983

Re: pinnacle studio 20 ultimate op andere schijf instaleren

phantom27:
    .... ik had dit namelijk het liefst op mn SSD schijf gemikt...
    Als je een SSD schijf hebt dan is dat toch de C-schijf? Waarom heb je anders een SSD-schijf? Als snelheid jouw doel is, maak jouw SSD-schijf de opstartschijf voor Windows, dus de C-schijf. Zul je zien dat jouw pc veel sneller opstart :-)
View as RSS news feed in XML
Copyright ┬ę 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy