Ik heb een DVD gebrand met een lengte van 48 minuten. Bij het afspelen op een DVD speler stopt deze film abrupt na ca 31 minuten en verschijnt een stilstaand beeld van het eindshot aan het einde van de film. Opnieuw afspelen van de film geeft hetzelfde resultaat. Ook als ik de film afspeel met de Windows Media player op de PC hetzelfde teleurstellende resultaat.
DVD is gebrand op een gewone PC met Windows 7 Home Premium, Intel Core I7-6700 cpu 3.40GHz ; RAM 16 GB, 64 bits.
Ik gebruik Pinnacle 16 Ultimate 16.1.0.115
Deze PC is deze week nieuw aangeschaft nadat de vorige uitviel met een kapot moederboard. Op deze oude PC had ik eerder dezelfde DVD al gebrand met eenzelfde resultaat als bovenvermeld, echter toen stopte de DVD al na ca 22 minuten. Ik vermoedde toen dat het aan de brander lag, en heb deze laten vervangen. Toen een dag later het moederboard het begaf, voordat ik een nieuwe brandpoging kon doen, is deze nieuw aangeschafte brander gebruikt voor in de nieuwe bovengenoemde PC.
Ik concludeer dat ik het probleem waarschijnlijk in Pinnacle moet zoeken. Maar ik heb eerder al vele DVD's met succes gebrand met deze versie van Pinnacle. Pinnacle is nieuw geinstalleerd op een nieuwe PC dus ik sta echt voor een raadsel.
Wie kan mij helpen?
Peter