Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

importeren VIDEO_TS vob file

Last post 07-22-2014, 11:02 by F.Zwarts. 5 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-23-2012, 2:53 557002

Ik heb op de pc video-ts bestanden of te wel vob , pinnacle herkent ze niet, doe ik een dvd met het zelfde bestand ( dus ook video-ts) in de pc dan herkent hij ze wel, hoe los ik dit op.

bij voorbaat hartelijk dank 

•  10-23-2012, 12:43 557120 in reply to 557002

Re: importeren VIDEO_TS vob file

Leg eens uit hoe je dat probeert te doen en met welke versie van Studio je werkt.

Deze vraag hoort niet thuis in de rubriek off topic.
    Afhankelijk van de Studio versie die je gebruikt zal ik hem later verplaatsen naar de juiste rubriek.

•  10-24-2012, 3:32 557268 in reply to 557120

Betreft: Re: importeren VIDEO_TS vob file

Ik werk met pinnacle studio 16 ultimate. upgrade, de vorige versie studio 14 stond er niet meer op, op een schone pc heb ik de 16 upgrade uitgevoerd

Optie 1. Als ik pinnacle  heb geopend, tabblad staat op film, dan ga ik naar Snel importeren en zoek het bestand ( optie alle bestanden) anders ziet hij hem niet, vervolgens klik op  VTS_01_1 en klik op openen, na een paar seconden zegt hij importeren voltooid, maar dat is niet zo, want de map is leeg.

Optie 2. Als ik pinnacle  heb geopend, dan zet ik tabblad op importeren, bij studio importer ga ik naar mijn computer en dan naar mijn map, maar hij herkent hem niet ( in optie 1 dus wel)

Optie 3. Als ik pinnacle  heb geopend, doe dvd in de pc, dan zet ik tabblad op importeren en ga dan naar het dvd station en dan kan ik wel het bestand importeren ( dit lukt trouwens niet bij snel importeren.)

Hoop dat ik zo voldoende info heb gegeven

bij voorbaat dank 

•  10-24-2012, 3:52 557274 in reply to 557268

OK hier kan ik wat mee.

Je kan geen DVD/BD schijimage importeren via Snel importeren.

Ga alsvolgt te werk.

1. Start PS16 en ga naar het tabblad Importeren.

2. Klik links bovenaan op DVD/Blu-Ray.

3. Indien de Structuurweergave niet is uitgeklapt klik dan links bovenaan op het dubbele pijltje.

4. Navigeer nu in de structuurweergave naar de VIDEO_TS map waarvan je de inhoud wil importeren.

•  10-24-2012, 5:36 557303 in reply to 557274

Re: importeren VIDEO_TS vob file

Onderwerp verplaatst naar Pinnacle Studio 16 & Avid Studio > Importeren

•  07-22-2014, 11:02 637683 in reply to 557274

Betreft: importeren VIDEO_TS vob file

Dit is precies het antwoord dat ik zocht. (Dat uitklappen van de Structuurweergave had ik nog niet zelf ontdekt.)

Maar...

Ik probeerde dit gisteren in Pinnacle Studio 17.6 en op het moment dat ik een te importeren video aanklik krijg ik de melding dat Studio gestopt is en dat ik misschien later een oplossing voor het probleem kan krijgen. Als ik Studio weer opnieuw opstart en een ander DVD image kies en een selectie maak, gebeurt hetzelfde. (Het gaat hier om images gemaakt met ouder versies van Studio, waarschijnlijk 12 en 15.)

Kent iemand dit probleem? 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy