Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Overzetten filmpje naar dvd-recorder

Last post 03-05-2014, 4:21 by ANDRE GEURTS. 0 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  03-05-2014, 4:21 626127

Overzetten filmpje naar dvd-recorder

Ik maakte een filmpje voldaan Pinnacle Studio DV 15 en brandde dit op een drager. Ik deed dit achtereenvolgens met een DVD-RW, en een CD-RW, zowel SVCD als VCD formaat.

Wanneer ik die in de lade van Mijn Panasonic DHR-EH60 legde, speelde het filmpje onmiddellijk af, maar wanneer ik het wou overzetten (dubben) naar de harde schijf van mijn recorder kreeg ik telkens de foutboodschap INCOMPATIBELE TV-Instelling. Ik probeerde van alles, zowel de instellingen voor het maken en branden van mijn Programma Studio DV ALS TV (Sony Type  KDL32W4000  SO19335016D)  aLS op Mijn recorder.

OOK de instellingen PAL of NTSC. 

Niets hielp. Wanneer ik diezelfde gemaakte film op dvd brandde en met behulp van mijn programma ProShow van Photodex ging Het dubben wel.

Weet iemand de oorzaak voor die foutmelding?

Met dank,

ANDRE 

Above in dutch, below in english

I made a movie fulfilled Pinnacle Studio DV 15 and burned it on a carrier. I did this in succession with a DVD-RW and CD-RW, SVCD and VCD format as well.

When I put that in the drawer of my Panasonic DHR-EH60, the movie was playing immediately, but when I wanted to transfer (dubbing) to the hard drive of my recorder, I was provided with the error message INCOMPATIBLE TV Setup. I tried everything, both the settings for creating and burning my program Studio DV AS TV (Sony KDL32W4000 SO19335016D type) as on my recorder.

Nothing helped. It was succesfull when I burned the same movie on DVD and was made ​​dubbing it Using my program Photodex ProShow

Does anyone know the reason for that error?

Thanks,

ANDRE

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy