plemmens:Je zou wel gek zijn.
Lijkt me ook Paul.
Maar in dit geval stel ik me even op als een belangstellende zonder Pinnacle of Avid verleden met dus ook geen installaties of overblijfselen daarvan op de PC.
Het lijkt me logisch dat ik bij het starten van de trial wordt opgeroepen om het programma aan te schaffen, maar als ik de trial wil gebruiken als trial moet ik niet bij de eerste 3 bestanden die ik wil importeren of op de tijdlijn zetten een scherm voor m'n neus krijgen dat ik de H264 codec of andere opties alleen kan vrijschakelen via aankoop van het programma, want dat gebeurt.
Niet alleen bij AVCHD dus, dan zou ik hooguit gereageerd hebben met een paar gefronste wenkbrauwen.
Maar bij de drie verschillende bestanden die ik als eerste wilde testen kreeg ik 3 x een schermpje met 3 keer verschillende zaken die geactiveerd moesten worden.
De andere 2 mogen jullie zelf zoeken.

Het betekent dat er bij mij dus niets te testen valt.
Zoiets geeft echter een behoorlijk verkeerde start en hoe het bedoeld is kan ik alleen maar raden.
Hoe het op mij overkwam heb ik verwoord.
En dat is mede ingegeven door de wijze waarop de kopers van Studio 14 zijn behandeld.
Om dit probleem direct uit te vergroten naar "uitmelken van de potentiele klanten" vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
Nergens kunnen opmaken dat het een probleem (vergissing) is ipv. bewuste strategie.
Of heb ik iets gemist?