Hoi,
Ik heb soortgelijke problemen gehad met de installatie van Studio 14 op mijn Win7 x64 systeem: in Vista x64 geen probleem, in Win7 wel.
In Win7 heb je een hidden folder, genaamd ProgramData. Deze zou je eerst even zichtbaar kunnen maken (Computer / Organiseren / Map- en zoekopties / Weergave, dan kiezen om verborgen bestanden en mappen zichtbaar te hebben). Hier bevindt zich de PIXIE folder....... . Maar ja, deze folder staat ook onder Gebruikers \ All Users \ Pinnacle \ Pixie
.
Ik ben eruit gekomen door simpelweg eerst Studio 11 te installeren, daarna Studio 12, daarna Studio 14. Als je het zo doet staan alle files in Program Files (x86) en staat er helemaal niets onder Program Files van Pinnacle (en zo hoort het, Pinnacle is 32 bits). Studio 11 draait niet maar laat zich prima installeren. Na elke geïnstalleerde versie Content Transfer draaien en alle plug-ins zijn zichtbaar en werken in de hogere Studio versie. Ik heb nu een zee aan plug-ins
.
Het probleem van het gebruik van Content Transfer om Studio 11 na te bootsen is dat de files dan in verkeerde mappen komen. Hier laat Pinnacle een behoorlijke steek vallen igv Windows 7.
Maar nu jouw probleem. Ik zou de oplossing zoeken bij JP-effecten. Waarschijnlijk installeert dit programma niet goed onder Win7 en kan Studio ze daarom niet vinden. Heeft de maker van deze effecten al geen oplossing beschikbaar?
Ik vind Win7 x64 maar complex op het gebied van de Pinnacle folder structuur.
.
Succes verder.
Bernd