Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Mijn film loopt vertraagd in studio 14.

Last post 11-08-2009, 9:42 by vloed. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-07-2009, 11:57 352272

Mijn film loopt vertraagd in studio 14.

Ik heb een samsung HD 105 gekocht nu wil ik de opgenomen film bewerken in studio 14. Na importeren loopt hij vertraagd in studio 14. In Windows real player loopt hij gewoon. Aan de computer kan het niet liggen hij is nieuw met alles erop en aan.

Ik heb studio 14 op mijn werk op de computer gezet en daar loopt hij ook vertraagd na importatie van mijn camera filmmateriaal.

Wat kan ik hier aan doen in ben radeloos?

Wim

vloed@zeelandnet.nl 

•  11-07-2009, 12:43 352281 in reply to 352272

Betreft: Mijn film loopt vertraagd in studio 14.

In ieder geval je emailadres niet op een openbaar forum zetten, dat staat gelijk met het ontvangen van karrevrachten spam.

Welkom overigens op dit forum.
    Je bent niet de enige met dit probleem.

Op het engelstalige forum speelde dit probleem ook en heb ik een bestand van zo'n camera gedownload.
    Daarbij bleek dat Studio de framerate (= aantal beelden per seconde) van dat bestand verkeerd interpreteert waardoor het niet goed wordt afgespeeld en gerenderd.
    Omdat de audio dat probleem niet heeft wordt het bestand a-synchroon terwijl het synchroon op de tijdlijn staat.
    Anders gezegd: op de tijdlijn wordt bij hetzelfde frame wel de goede audio op het audio spoor getoond.
    Ook een analyse met MediaInfo wees uit dat Studio de framerate verkeerd leest.
    Het is een probleem van Studio 14 want in mijn andere NLE Vegas Pro speelt dit probleem niet.

Het probleem schijnt niet aanwezig te zijn bij de camera instelling 720/50p.
    Helaas kan ik je geen oplossing bieden voor een full HD bestand.

•  11-08-2009, 9:42 352425 in reply to 352272

Re: Mijn film loopt vertraagd in studio 14.

Bedankt voor de tip, komt er wat voor laat het dan aub even weten.

gr Wim.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy