Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

beeld draaien

Last post 11-06-2009, 6:54 by Leon. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-06-2009, 6:12 351941

beeld draaien

ik heb een film waar de beelden onderste boven en gedraaid ( zij ) kan ik die draaien zodat ze goed te bekijken zijn. of in welk programma kan ik die beelden draaien.
  •  11-06-2009, 6:50 351949 in reply to 351941

Betreft: beeld draaien

Als je een niet te oude versie van Studio gebruikt: Gereedsschapskist  - Video-effecten toevoegen -- Studio Ultimate RTFx -- 2D-editor geavanceerd.

Zoek anders in het downloadcentrum van het Videomontageforum onder plugins naar de JP effecten, die doen het ook.

•  11-06-2009, 6:52 351950 in reply to 351941

Als je studio bezit, kan het daarmee !

er zijn de nodige effecten die dat kunnen, o.a. roteren en Beeld-in-beeld 2 D.

Welke versie van studio heb je, anders kijk eens goed bij de video effecten.

•  11-06-2009, 6:54 351951 in reply to 351949

Bochane:

Als je een niet te oude versie van Studio gebruikt: Gereedsschapskist  - Video-effecten toevoegen -- Studio Ultimate RTFx -- 2D-editor geavanceerd.

Zoek anders in het downloadcentrum van het Videomontageforum onder plugins naar de JP effecten, die doen het ook.

Hi henk,

was je mij voor !!Big Smile

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy