Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Studio 10 en Windows 7

Last post 11-05-2009, 14:18 by e.w.keuris@zonnet.nl. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-05-2009, 7:12 351731

Studio 10 en Windows 7

Ik gebruik Studio 10 tot redelijke tevredenheid. Ook onder Windows 7 werkt Studio 10 vrij normaal.

Behalve dat in het album bij de gebruikte scenes normaal (onder Windows XP) een groen vinkje kwam te staan. Bij Windows 7 wordt dit vinkje NIET weergegeven, zodat ik dus niet precies kan zien welke scene al dan niet gebruikt is.

Hoe kan ik dit oplossen en de vinkjes zichtbaar maken? 

•  11-05-2009, 7:43 351744 in reply to 351731

Re: Studio 10 en Windows 7

Die vinkjes zouden er nu ook moeten staan echter, ik vermoed dat je het betreffende project gestart bent in een oudere windows versie dan Win7.

In dat geval meen ik me te herinneren dat de vinkjes voor scenes die al op de tijdlijn stonden onder de oudere win versie verdwijnen (en niet meer terug komen) bij overgang naar Win 7.

Nieuwe clips die je bijvoegt na upgrade naar Win 7 krijgen dan (als ik me tenminste goed herinner) wel weer een vinkje.

Ook bij een compleet nieuw project onder win7 zouden de vinkjes gewoon daar moeten zijn.

Misschien een keer proberen je complete tijdlijn te copieren en vervolgens in een nieuw leeg project plakken.

•  11-05-2009, 14:18 351831 in reply to 351744

Betreft: Re: Studio 10 en Windows 7

Bedankt voor dit antwoord. Het kan inderdaad kloppen dat ik het project ben begonnen onder Windows XP. Ik heb het zelfs verder bewerkt onder XP nadat ik het ook al eens onder Windows 7 heb bewerkt. Ik zal eens kijken wat er gebeurt als een een nieuw project opstart. Maar dat kan wel even duren. M'n lopende project is nog niet klaar. Dat wil ik eerst afronden. En copieren naar een neiuwe tijdlijn kost me teveel diskruimte op dit moment.  Maar bedankt voor de tips.
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy