Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

studio 14 ultimate : gadget in prijs begrepen ?

Last post 11-03-2009, 4:42 by Keek2. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-03-2009, 4:20 351134

studio 14 ultimate : gadget in prijs begrepen ?

Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen , om te helpen vind ik wel genoeg info op het forum.

Ik zou nu een compleet nieuwe versie van Studio 14 willen aanschaffen, en niet upgraden van mijn versie Studio12plus (die al een upgrade was van versie 11).  MAAR Ik wil wel zeker zijn dat ik na de aanschaf weer geen bom geld moet uitgeven om de overgangen, titels , menu's enz weer te moeten aankopen . Ik heb nu diverse pack gekocht en wil dit niet meer doen. Kan iemand mij zeggen wat er standaard bij aankoop inzit

Mijn oude PC gaat naar mijn zoon, die inmiddels de microbe van filmen en editing te pakken krijgt.... en die dus met studio 12 zal kunnen werken, en mijn oude filmcamera

•  11-03-2009, 4:42 351141 in reply to 351134

Betreft: studio 14 ultimate : gadget in prijs begrepen ?

van tilborgh:
       MAAR Ik wil wel zeker zijn dat ik na de aanschaf weer geen bom geld moet uitgeven om de overgangen, titels , menu's enz weer te moeten aankopen . Ik heb nu diverse pack gekocht en wil dit niet meer doen. Kan iemand mij zeggen wat er standaard bij aankoop inzit
    Helemaal niks bijzonders.
    Alleen de standaard inhoud.
    Er is geen Bonus DVD meer.
    Alles moet via het overzetgereedschap met alle ballast vandien of door simpelweg de complete inhoud van je huidige Contentmap samen te voegen met de nieuwe Content map van Studio 14.
    Vervolgens je nieuwe sleutels laten genereren via "Help", mits je die aankopen hebt geregistreerd.
    Helaas kun je op een nieuwe machine niet de truc gebruiken om de RTFx map naar Studio 14 te kopiëren voor alle extra plugins, effecten en (gratis) effecten van derden, omdat die extra plugins( Bias, Vitascene, etc) opnieuw geïnstalleerd moeten worden via het overzetgereedschap.
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy