Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

HI8 video zonder haperingen in beeld maar overbrengen naar comp, vallen beelden weg

Last post 09-19-2009, 16:24 by Keek2. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-18-2009, 7:58 338955

HI8 video zonder haperingen in beeld maar overbrengen naar comp, vallen beelden weg

ik heb veel HI8 bandjes en ben ze bezig over te brengen naar comp. ik heb studio12 plus. bij het overbrengen zie ik veel verloren beelden terwijl de camera een perfect beeld geeft. Hoe komt dit en is dit te verhelpen? ik heb zelf een sony Hi8 camera uit 1993 en doet het nog prima. moet ik wat instellingen veranderen? invoer als AVI opname en MJPEG in goede kwaliteit instelling. wat doe ik fout? S-video kabel is aangesloten en vidoeo en audiokabel ook  op 510-USB kast die middels usb is aangesloten op comp.
  •  09-19-2009, 16:24 339334 in reply to 338955

Betreft: HI8 video zonder haperingen in beeld maar overbrengen naar comp, vallen beelden weg

Omdat USB niet specifiek is bedoeld voor het overbrengen van realtime video in hoge kwaliteit i.t.t. firewire kunnen hierbij verloren beelden voorkomen.
    Als je de kwaliteit verlaagd en daarmee de hoeveelheid data die moet worden overgebracht zou dat wel eens beter kunnen gaan.
    Zorg in ieder geval dat je niet een USB hub hierbij gebruikt.
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy