Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Eeen vraagje

Last post 08-08-2009, 1:57 by Keek2. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-07-2009, 3:42 328061

Eeen vraagje

Hallo ik heb een vraagje ik heb pinnacle studio 12 nou was mijn vraag. Ik heb een film bewerkt met teks en overgangen nou wil ik hem op dvd branden maar met een menu dat je keuze kan maken welke film je wil bekijken want ik heb 3 verschillende film bewerkt maar wel in 1 deel nou wil ik die op 1 dvd zetten omdat het maar korte film opnamen is geweest. Nou wil ik zelf bepalen welke deel ik wil kijken wie kan mijn helpen ik zou daar erg blij mee zijn.

Groetjes Daantje

•  08-07-2009, 6:29 328096 in reply to 328061

Betreft: Eeen vraagje

Werkwijze:

1. a. Bij voorkeur de 3 films als gemaakt bestand achter elkaar op de tijdlijn zetten.
        b. Je kunt ook de gekopieerde tijdlijnen van de 3 projecten achter elkaar plaatsen.
    2. Een kant-en-klaar of zelfgemaakt menu ervoor zetten en voor 1a automatisch hoofdstukken laten toewijzen.
        Voor 1b zelf hoofdstukken toewijzen.
    3. Dmv. de DVD knop onder het voorbeeldscherm kun je nu je project als DVD testen.
        Hoe je dat moet doen staat in de handleiding.

•  08-07-2009, 13:54 328218 in reply to 328061

Hoi Keek

Ik heb je email gestuurt kijk maar even wat der in staat ik waht op je antwoord.

Gr Daantje

•  08-08-2009, 1:57 328298 in reply to 328061

Attachment: Image2.jpg

Hallo Daantje,

Principieel bentwoord ik vragen die gestart zijn op het forum niet per mail.
    Het zou de functie van dit forum uithollen.
    Het is de bedoeling van dit forum dat ook andere gebruikers er iets aan hebben.
    Zo kun je via de zoekfunctie vast wel eerdere draadjes vinden waar jouw probleem eerder aan de orde is geweest.
    Dat ik een algemeen antwoord heb gegeven komt ook omdat je vraag niet al te duidelijk en concreet is geformuleerd.
    BV.

daantje:
    .............want ik heb 3 verschillende film bewerkt maar wel in 1 deel nou wil ik die op 1 dvd zetten omdat het maar korte film opnamen is geweest.

Als je hiermee bedoelt dat je 3 verschillende filmpjes in één project hebt gemaakt kun je het beste zelf de hoofdstukken toewijzen..
    Een screenshot hoe je dat doet voor bv. de 2 eerste hoofdstukken vind je als bijlage.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy