Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Pinnacle VHS Saver - problemen met branden

Last post 07-30-2009, 3:17 by leentjn. 0 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  07-30-2009, 3:17 326152

Pinnacle VHS Saver - problemen met branden

'k Heb net deze software gekocht om op een 'eenvoudige' manier oude VHS-tapes om te zetten naar DVD. Jammer genoeg lukt het maar 1 keer op de 3-4 keer. Het loopt dan altijd fout bij de laatste fase, nl. het creëren van het menu of bij het genereren van de leadout (als ik geen menu had laten aanmaken). Het tellertje blijft lopen, mijn DVD-brander blijft ook werken, ik kan het geluid nog aanpassen in de software, dus is het niet echt het pakket dat blokkeert (of toch?). Is in elk geval frustrerend omdat je telkens een DVD verspilt na een uur opnemen...

Nog een bijkomend vraagje: bij het selecteren van de videobron (dazzle DVC100) kan je opties aanklikken en dan kan je ook een vakje VHS-invoer aanklikken (staat standaard uit wat toch raar is aangezien het pakket speciaal dient voor VHS-tapes om te zetten?) Waarvoor dient dit vakje dan eigl?

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy