Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Map van project in Studio 12.1 verdwenen

Last post 07-15-2009, 13:19 by Leon. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  07-15-2009, 12:01 322755

Map van project in Studio 12.1 verdwenen

Hallo allemaal,

Na een uit Studio 10.8 overgezet project enkele keren te hebben bewerkt en ook (succesvol) te hebben gebrand, wilde ik toch nog wat details bijwerken. Na een keer haastig afsluiten (ik weet dus ook niet meer precies hoe dat verliep), kan ik het project nu niet meer openen. Ik krijg dan de melding: "De map van het project x ontbreekt. Het project kan niet worden geopend." Ik heb het met verkenner proberen op te zoeken, ook in de prullenbak maar vergeefs. Kan iemand mij vertellen of die map nog ergens te vinden is?

Hans

•  07-15-2009, 13:19 322766 in reply to 322755

Betreft: Map van project in Studio 12.1 verdwenen

Hallo Hans,

Project X, hum, dat klinkt eng..... Confused

Maar in jouw project map moeten twee dingen staan die met project X te maken hebben,

namelijk,

Een .STX file met die naam,

Een Map met de zelfde naam.

De Map is standaard een verborgen bestand, in windows verkenner moet je bij opties eerst aanvinken, Weergeven verborgen bestanden.

Kan zijn dat door problemen dat de naam van deze map is aangepast door bijvoorbeeld een volg nummer,

Rename de map naar de zelfde naam als jouw project.

Probeer vervolgens het project te openen......

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy