Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Branden van foto's in Pinnacle mislukt telkens!

Last post 07-05-2009, 0:38 by plemmens. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  07-04-2009, 20:27 320128

Branden van foto's in Pinnacle mislukt telkens!

Halo, mijn probleem is dat ik bij het branden naar m'n vaste schijf en/of rechtstreeks op dvd de ingevoegde foto's er niet op staan gebrand  Dus de film wel met de nodige overgangen, tekst, bijgevoegde muziek etc. wel?!?!? Kan mij iemand svp helpen? Waarvoor m'n oprechte dank. Groeten, Dirk.
  •  07-05-2009, 0:38 320140 in reply to 320128

Re: Branden van foto's in Pinnacle mislukt telkens!

Uit je niet al te duidelijk verhaal begrijp ik dat je een fotoshow gemaakt hebt, dat je daarvan een DVD image op je HDD gemaakt hebt en ook een DVD gebrand. Je fotoshow is in beide gevallen ok en je kan een en ander bekijken.

Verder begrijp ik dat je verwacht dat naast de fotoshow ook nog eens een keer de in de show gebruikte fotos (als .jpg bestanden) op de DVD en de DVD image staan.

Als het dat is wat je verwacht dan kan het antwoord kort en duidelijk zijn: Dat kan gewoon niet.

Een Video DVD (image) heeft een bepaalde gestandardiseerde bestandsstructuur met daarop IFO, BUP and VOB bestanden. Een video DVD kan je aspelen met een DVD speler.

Je kan uiteraard wel fotos op een DVD branden met bv. Nero, het resultaat zal dan een data DVD zijn (dus geen video DVD) die in princiepe niet afspeelbaar is met een DVD speler.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy