Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

[Pinnacle Studio 12] Project openen lukt niet meer, is er nog wel. Haal ik de deadline of 4 dagen werk kwijt??

Last post 06-26-2009, 3:42 by Keek2. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-25-2009, 23:47 318018

[Pinnacle Studio 12] Project openen lukt niet meer, is er nog wel. Haal ik de deadline of 4 dagen werk kwijt??

Hoi,

Mijn hoop is volledig op jullie. Ik ben al 4 dagen bezig met een project genaamd Mijn Film 2.stx. In dit project maak ik een video en foto beeld verslag van het zomerkamp van groep 8A waar mijn dochter onlangs is mee geweest naar Ameland. Ik maak dit project als herinnering aan het zomerkamp van groep 8A en het afscheid van deze groep.  Ik gebruik Pinnacle Studio 12 tot en met de laatste update. Via bestand openen project zie ik het project staan en Pinnacle doet een poging om het te openen. Normaliter zie je dan een progress bar dat hij het .stx bestand aan het inladen is, dat zie je nu ook echter zie ik geen blauwe blokjes dat hij aan het laden is. Andere projecten kan ik wel gewoon openen, dus Pinnacle alszodanig lijkt het gewoon te doen. Mijn opslag locatie voor projecten  Mijn Documenten\Pinnacle\My Projects.

Alle geknipte vid./audio files, overgangen, teksten zijn deze nu allemaal voor niets gemaakt? Ik ga, ik baal als een stekker,  nu maar weer met een nieuw project beginnen omdat ik het project zondag 28 juni klaar moet hebben. Wie o wie heeft de gouden tip voor een (herstel) oplossing? Alle tijd die ik kan winnen zou super zijn!! Hopende op een spoedige reactie. Namens groep 8A en mij zelf alvast bedankt!

•  06-26-2009, 3:42 318060 in reply to 318018

Betreft: [Pinnacle Studio 12] Project openen lukt niet meer, is er nog wel. Haal ik de deadline of 4 dagen werk kwijt??

Lees eerst dit eens door.
    Wellicht dat je dan begrijpt welke bestanden er nodig zijn om een project te openen.
    Misschien dat je moet zoeken naar de map met inhoud van het project.

Vind je het niet terug dan adviseer ik je in het vervolg op een andere wijze je werk op te slaan.

1. Kies altijd zelf voor een specifieke naam voor je project.
    2. Kies ook altijd een eigen opslaglocatie.
    3. Sla iedere keer nadat je er aan gewerkt hebt, je project op met naam en volgnummer.
    4. Maak bij voorkeur zelf een bepaalde mappenstructuur aan per project:
    - HOOFDMAP met naam van het project met daarin mappen met de volgende namen
    - VIDEO voor je gebruikte videobestanden
    - AUDIO voor je gebruikte audiobestanden
    - TUSSENRENDEREN voor stukjes video, titels, routes e.d, die je apart laat berekenen om in je hoofdproject op te nemen
    - PROJECTEN voor al je tussen projectjes, projecten met volgnr. etc.
    - FOTO's voor evt. gebruikte en gecropte  of bewerkte foto's
    - IMAGE spreekt voor zich

Ben je klaar met het betreffende project hoef je alleen de hoofdmap op te ruimen om alles van de PC te verwijderen.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy