Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

update P12 voor Windows 7?

Last post 06-30-2009, 3:41 by Randy_Pinnacle. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-24-2009, 11:21 317589

update P12 voor Windows 7?

Ik plaatste al eerder een thread, omdat op mijn nieuwe computer P12 plus met de nieuwe Windows 7 (RC) niet meer werkt. Ben daar hééééél verdrietig om!!. Weet er iemand of Pinnacle met een update komt voor W7 64 bit? In oktober ligt W7 in de winkels en er zijn al heel wat mensen die W7 hebben geinstalleerd; het werkt n.l. fantastisch.

Hoop dat de "geleerden" toch iets kunnen melden (Keek 2?)

Mijn computer: Intel® Core™ i7 920 met 6 Gb geheugen en Windows 7 RC 64 bit

•  06-24-2009, 12:46 317608 in reply to 317589

Betreft: update P12 voor Windows 7?

Jongkind:
    Hoop dat de "geleerden" toch iets kunnen melden (Keek 2?)

Heh, gelukkig dat je aanhalingstekens gebruikt. Wink
    Ik ben niet ingevoerd bij Microsoft noch bij Avid en heb dus geen idee wat de plannen zijn.
    Ik heb wel een paar vermoedens als ervaren gebruiker sinds 1997 van Studio en z'n voorgangers.

1. Er komt geen update meer voor Studio 12
    2. Er zal geen update komen voor een besturingssysteem dat nog niet officieel "bestaat".
    3. Een firma als Avid zal alles in het werk stellen om maximaal voordeel te halen uit een nieuw besturingssysteem, i.c. met een nieuw programma komen ipv. een overjarig programma updaten.
    4. Er wordt hard getest met een nieuw programma. Dit constateer ik aan het verwijderen van de optie om te kunnen zien wie online is. Je kon daarmee zien wie er allemaal online waren op het voor gewone gebruikers niet toegankelijke deel van het forum, waarop de testbevindingen werden gemeld. En er zijn op het gehele forum al een tijdlang vooraanstaande helpers afwezig.
    5. M.i. zou een update niet nodig hoeven te zijn omdat in W7 vrijwel alles probleemloos geïnstalleerd kan worden en anders wel onder  "Windows Virtual XP".

Bij mij draait Studio 12 perfect icm Windows 7 (32 bit)

•  06-24-2009, 13:57 317633 in reply to 317608

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. En ja, ik was er al een beetje bang voor: Pinnacle 14 (13 slaan ze waarschijnlijk over!) is waarschijnlijk al in de maak. Maar nu het meest bizarre: ik start toch nog maar eens m'n nieuwe machine open en wie schetst mijn verbazing? P12 werkt als een trein en zelfs de geïmporteerde AVCHD in de max. resolutie 1920x1080 werkt. De laatste welliswaar niet zo vlekkeloos als de HD 1440x1080 beelden, maar het werkt naar behoren. Beestje haperig, maar dat kan ook aan mijn videokaart liggen. Ik laat hem toch maar op 64 bit staan en niet, zoals ik bij jou zie naar 32 bit. Kan altijd nog terug. Het wachten is dus op de opvolger!
  •  06-25-2009, 7:41 317827 in reply to 317608

Hallo,

Het klopt allemaal want waarom gooit pinnacle alles in de uitverkoop?

Hopelijk komt er een mooi videoprogramma die pinnacle en Liquid compleet vervangt met meerdere video sporen en hopelijk geen vast lopers. 

Gr

Frans

•  06-30-2009, 3:41 318921 in reply to 317827

Re: Betreft: update P12 voor Windows 7?

Haha, mooi die speculaties.

Wat betreft RC1; forget it geen support totdat MS volledige support geeft hieraan... Wij zijn nog aan het testen maar ik ben het met Marten eens; hier werkt het als een tierelier!

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy