Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Terug van weggeweest

Last post 06-22-2009, 8:38 by hansde. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-21-2009, 3:32 316843

• hansde is not online. Last active: 08-26-2009, 9:19 hansde
    • Not Ranked
    • Joined on 06-22-2007
    • Studio 12 ultimate - Gelderland
    • Posts 27

Terug van weggeweest

Hallo Studio vrienden

Ik ben al jaren studio gebruiker. Ooit begonnen met Studio7 plus en later 8 en 10. In het verleden vaak gebruik gemaakt van een ander nederlands talig Forum.

Sinds een week ben ik in het bezit van een Sony HDR XR200VE Full HD video camcorder.

En heb van de week Studio 12 ultimate set gekocht. Daar UPS niet sávond levert wacht ik nog steeds op de DVD's (nu een afspraak voor donderdag gemaakt).

Intussen heb ik de demo van Studo 12 plus gedownload en op mijn 32 bit Vista computer geinstalleerd.

Mijn eerste DVD gebrand en die was best goed.

Daarna een HD video gebrand, maar die kan ik niet op een DVD speler afspelen! OOk de play station drie herkent het "HVDVD_TS"niet.

Rechtstreeks vanaf de camcorder met USB 2 kabel naar Playstation - Full HD TV werkt wel en dat geeft een helder sprankelend beeld. Vooral de kwaliteit van de optische beeldstabilisator is een erg prettige ervaring.

Mijn vraag is: Weet iemand hoe ik HD goed kan branden zodat de PS3 hem kan afspelen? Of moet ik wachten tot mijn bestelling binnen is?

Alvast bedankt voor de info

Hans Smile

•  06-21-2009, 16:31 316956 in reply to 316843

Betreft: Terug van weggeweest

Attachment: Image2.jpg

Welkom Hans,

Zolang je nog geen antwoord hebt van PS3 bezitters misschien enige verduidelijking.
    Een BD schijf is het aangewezen middel, maar daar moet je wel een BD brander voor hebben.
    Als je nog niet zo'n brander hebt maar een DVD brander zul je alleen een AVCHD schijf kunnen maken met beperkte tijdsduur.
    Voor die instellingen zie de bijlage.
    Of dat ook allemaal in de demo versie beschikbaar is weet ik niet (meer).

•  06-22-2009, 8:38 317064 in reply to 316956

• hansde is not online. Last active: 08-26-2009, 9:19 hansde
    • Not Ranked
    • Joined on 06-22-2007
    • Studio 12 ultimate - Gelderland
    • Posts 27

Betreft: Terug van weggeweest

Ha Keek

Bedankt AVCHD werk inderdaadBig Smile

Geeft prima beeld en is ook erg goed met projector. Duidelijk beter dan alleen DVD.

Ik hoop snel meer films te maken met Studio.

Bedankt voor je tip

Hans

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy