Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

dolby digital 5.1 importeren en branden

Last post 06-15-2009, 13:05 by Marc P.. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-14-2009, 5:20 315346

dolby digital 5.1 importeren en branden

dag,

ik heb een sony hdr-cx11e camera, avchd met 5.1 surround opname. dit houdt in dat ik in 5.1 op kan nemen op hd formaat. nu importeer ik het bestand, m2ts, van de geheugenkaart in pinnacle studio 12 ultimate.

nadat ik hem heb geimporteerd, wil ik hem als een dvd branden. Ik heb hiervoor hte geluidsspoor ( de 1e die bij de film hoort) op surround gezet en het icoon in het midden, tevens een kopie ervan in dialog gezet, icoon ook in het midden en vervolgends gebrand met de vink onder projectinstellingen op 5.1 discreet.

tot mijn verbazing heb ik het geluid niet in 5.1. de dialog geeft alleen geluid via de centerspeaker en bij de surround werkt de center speaker. Rararararara wat doe ik niet goed...

ik vind het een beetje raar omdat in de help staat dat je ac3 kunt importeren...

loop zo'n beetje langzaam weg in dromen land en zie door de bomen het bos niet meer...

wie kan mij helepen???

groeten patrick

•  06-14-2009, 23:53 315466 in reply to 315346

Re: dolby digital 5.1 importeren en branden

Pinnacle Studio Forums Nederlands are HERE
  •  06-15-2009, 3:05 315488 in reply to 315466

Pinnacle importeert niet DD5.1

U moet een ander programma te vinden

ik vind het een beetje raar omdat in de help staat dat je ac3 kunt importeren...

Dit is een leugen.
    Het maakt de invoer DD5.1 maar het verandert dit naar 2 kanalen op de invoer

•  06-15-2009, 13:05 315625 in reply to 315488

Locked this thread for deletion.

Please visit the French Forums and post your inquiry there.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy