Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

overzetten film naar computer

Last post 06-12-2009, 0:56 by jwhbos. 0 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-12-2009, 0:56 314915

overzetten film naar computer

Ik gebruik Studio 10.8 en neem op via 510-USB naar een USB2.0 aansluiting. Tot enkele maanden geleden ging alles goed, maar op een gegeven moment kon ik niet meer opnemen. Ik zet de camcorder aan en op het scherm komt de vraag "waarmee enz.". Duidelijk wel verbinding en de camcorder wordt wel herkend. Studio start dan op en ik maak de instellingen in orde op via digitaal op te nemen. Dan start ik het opnemen via het scherm en de camcorder gaat lopen. Dan verschijnt het eerste beeld, waarna het direct stopt en niets meer opgenomen wordt. De camcorder blijft wel doorlopen. Inmiddels heb ik van alles geprobeerd. De computer geheel schoongemaakt van alles wat Pinnacle en/of Studio heet of erbij betrokken is. Alles opnieuw geinstalleerd en hetzelfde probleem. Vraag is wat is er verkeerd. Ik gebruik Windows xp pro.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy