Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Dazzle DVD recorder vraagje

Last post 02-11-2009, 1:55 by Frank_Pinnacle. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  02-06-2009, 11:02 284050

Dazzle DVD recorder vraagje

Weet iemand wat ik verkeerd doe???

Ik heb sinds deze week een Dazzle DVD recorder om mijn oude VHS banden sneller om te zetten naar DVD.
    Ik ben tevens in het bezit van Studio 9 om mijn Pc

Het is allemaal rdelijk simpel, maar TOCH..... als ik een dvd van 15 minuten maak gaat het geweldig, maar al mijn pogingen om een band van 2 uur naar DvD om te zetten mislukken. Na de ingestelde 120 minuten dat de VHS band gelopen heeft en beeld en geluid netjes via de monitor doorkomen, komt er een scherm dat de Pc bezig is met een menu te maken en er loopt een secondenteller .

die telt netjes tot 60 minuten en daarna begint deze opnieuw!!
    bij mijn Studio pakket weet ik dat de PC nogal wat tijd nodig heeft om te renderen en heb ik de pc een hele nacht aan laten staan, echter zonder resultaat.

weet iemand van jullie of dit aan mij ligt??

Pleun

•  02-11-2009, 1:55 285425 in reply to 284050

Re: Dazzle DVD recorder vraagje

Hallo Pleun,

probeer bij het automatisch aanmaken van een DVD menu om minder hoofdstukken toe te laten wijzen.

Mogelijk zijn het er in een langere film gewoon teveel, bijvoorbeeld wanneer elke minuut een hoofdstuk wordt gemaakt.

Verander deze instelling dan eens naar een hoofdstuk elke 5 of 10 minuten.

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy