Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Het geluid loopt op de gebrande DVD niet Synchroom (hulp)

Last post 11-26-2008, 22:18 by Leon. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-28-2008, 2:35 248071

Het geluid loopt op de gebrande DVD niet Synchroom (hulp)

Hallo allemaal, ik zit al jaren met hetzelfde probleem, alles is perfect als ik mijn film gemaakt heb in Pinnacle, maar na dat ik hem gebrand heb op DVD, loopt na één minuut het geluid al niet meer Synchroom met de film. Op het einde van de film is het helemaal hopeloosCrying. IK heb mij nu een splinternieuwe computer gekocht, alles het beste van het beste, ik had eerst Studio 10, en heb nu de upgrade Pinnacle studio tm plus version 12 er op gezet. Alles ging perfect, mijn film is gemaakt, het ging supersnel, ik brand hem op DVD.....en LAP!!!! hetzelfde probleem. Is dit een instelling???? Doe ik iets mis???? Plaese kan mij iemand helpen?? Alvast bedankt. Scarlatty

•  11-26-2008, 22:18 258580 in reply to 248071

Betreft: Het geluid loopt op de gebrande DVD niet Synchroom (hulp)

Hallo,

Welkom op dit forum !!! Big Smile

Vragen over studio kan je beter hier kwijt:

http://forums.pinnaclesys.com/forums/17/ShowForum.aspx

speciaal voor studio !

Maar als ik jouw zo lees, moet je beginnen met een update van de drivers van de videokaart !!

maar verplaats eerst jouw vraag naar het studio forum,

en geef gelijk aan waar de computer uit bestaat, dus Snelheid (CPU), werkgeheugen, grafische kaart (type en geheugen).

Tot daar !! Surprise

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy