Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Dazzle (rood) naar MPEG

Last post 05-09-2008, 10:23 by motormuis. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  02-23-2008, 4:43 125501

Dazzle (rood) naar MPEG

Hoi vraagje ,

ik heb een Dazzle (rode) gekocht. nu kan deze alleen rechtstreeks mijn oude vhs banden op dvd opnemen. Nu denk ik er over een studio software pakket te kopen. kan ik dan rechtstreeks eerst de opname bewerken of heb ik dan de verkeerde Dazzle gekocht en moet het eerst MPEG van gemaakt worden.

(voordat ik 100 euro uitgeef voor een studiopakket) hoop dat ik van iemand antwoordt krijg.

Vriendelijke Groet

•  05-09-2008, 10:23 172372 in reply to 125501

Re: Dazzle (rood) naar MPEG

Hallo,

ik werk ook met de rode Dazzle en moest eerst een scart hulpstuk met schakelaar kopen om beeld te krijgen.

Nu werkt alles prima. Het avi bestand bewerk ik met Pinnacle Studio 10 of Virtual Dub (beide nedelands)

(Moviemaker in elk windows systeem werkt ook wel denk ik)

Hierna brand ik het met Nero als Video DVD. Dat geeft een VIDEO-TS (Vob) bestand dat op  vrijwel elke Videoplayer werkt.

Wil je toch liever  Mpeg dan zijn er genoeg, vaak gratis bewerkings programma,s te downloaden

Zoek met Google naar   Avi converter .bv deze: AVI Video Converter  www.nchsoftware.com/programs

Veel plezier

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy