Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

horizontale wazige strepen in opgeslagen video ts bestand

•  11-24-2018, 6:16

horizontale wazige strepen in opgeslagen video ts bestand

Attachment: pinnacle.JPG

Ik gebruik al jaren studio 14 met groot genoegen.

Sinds enige tijd treedt er een fout op bij het opslaan in video ts bestand van een gemaakt project..

Indien ik het project op mijn pc via pinnacle is er zijn er geen strepen te zijn, ook het bekijken van de fdilm in MPEG 4 is prima. Geen strepen, niet op de pc en niet op de televisie.

De fout in het video ts bestand uit zich in wazige, horzontale strepen en is een vervorming van van voornamelijk de verticale lijnen in het beeld. Indien mogelijk kan ik een printscreen zenden.

Uiteraard zitten de strepen ook ik een eventueel gebrande dvd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gerrit.

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
View Complete Thread
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy