Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

INFORMATIE DOORGEKREGEN VIA HELPDESK COREL (PINNACLE)

•  10-11-2016, 19:13

INFORMATIE DOORGEKREGEN VIA HELPDESK COREL (PINNACLE)

Ik heb onderstaande informatie via de helpdesk van Corel doorgekregen en mijn probleem is opgelost.

ik had alleen nog vergeten te zeggen dat voor de herinstallatie die Pinnacle 20 wel werkte op mijn PC. 

Dank u voor het contact opnemen met de ondersteuning van Corel.

Controleer eerst of u de laatste update/patch heeft geïnstalleerd:
    http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Support/Consumer+Support/?viewDownload=1
    Als u een melding krijgt dat het programma niet op uw computer staat is de update al geïnstalleerd en kunt u doorgaan naar de volgende stap:

Kunt u de volgende links bezoeken en de bestanden installeren?
    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109

- Start de gedownloade file 'directx_Jun2010_redist.exe' en pak de inhoud uit in een map op uw desktop (bijv. DX). Ga naar deze map en start DXSETUP.exe door rechtermuisklik te gebruiken en kies 'uitvoeren als administrator'.

- Als het bovenstaande geïnstalleerd is start dan uw computer opnieuw op en volg onderstaande stappen:

- Druk de volgende knoppen samen in om in de 'uitvoeren' command box te komen: Windows + R
    - In het veld typ (of kopieer & plak) %localappdata% en druk op enter.
    - wijzig dan de naam van de Pinnacle map naar Pinnacle.old en de Pinnacle_Studio_20 map naar Pinnacle_Studio_20.old

Start Studio 20 opnieuw op met Administrator rechten (Rechtermuisknop op Studio 20 -> Uitvoeren als Administrator).

Mocht dit het probleem niet oplossen kunt u dan boven in het scherm (In Pinnacle Studio zelf) naar Setup gaan -> Control Panel -> Export and preview -> Hardware Acceleration -> En hier het type naar INTEL veranderen of Cuda (u kunt ze beide testen).

View Complete Thread
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy