Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Pinnacle Studio 15: verschil in beelden per seconde

•  12-28-2014, 19:15

Pinnacle Studio 15: verschil in beelden per seconde

Hallo,

't is alweer een tijdje geleden dat ik mij hier gemeld heb. Dat komt natuurlijk omdat ik tot op heden mijn plan heb kunnen trekken met de Studios waarmee ik tot nu toe werkte.

En nu zit ik met het volgende probleem: (misschien is dit reeds hier besproken geweest)

mijn project:

*Bewerken:

-geimporteerde filmbestanden: AVCHD-video 25 frames per seconde (Sony handycam)

-SETUP projectinstellingen: "dit formaat voor nieuwe projecten": HD 1920x1080/25p

"Huidig": 1920x1080; 25 frames/sec

16:9, progressief

(duurtijd: 2 minuten, 30seconden)

*Film Maken:

bestandstype: mpeg4

voorkeurinstelling: HD 1080p

"Instellingen": video: 1920x1080, 12000Kbits/sec, 25 beelden/sec

audio: mpeg4,192Kbits/sec, 16bit stereo, 48 kHz

Alzo start ik film maken met de knop "maken" ...

*Resultaat:

Zo gauw het mpeg4 bestand is opgeslagen krijg ik als "details" in "eigenschappen":

framesnelheid: 24 frames per seconde

(Dit is niet de eerste keer dat ik dit voorheb, en heb daar tot hiertoe geen oplossing of reden voor gevonden)

Het probleem is dat ik dan bij weergave door dat verschil in framesnelheid , zowel op laptop als op HD led-flatscreen TV, een bibberend, daverend, doddelend, onduidelijk beeld krijg, in sommige filmgedeeltes, in plaats van vloeiende beelden, terwijl de ingevoegde audio normaal doorloopt.

Welk onderdeel van Pinnacle wijzigt zomaar mij framesnelheid? En dat zonder eerst te vragen aan papa?

"Is there anybody out there" die mij kan helpen, die mij kan zeggen wat ik fout doe, of hoe ik dit kan oplossen.

Dit is nu de derde vakantiefilm waar ik dit voorheb. De originele filmbestanden manqueren niks, en zijn van perfecte kwaliteit.

En ik ben nu al zo Pinnacle Studio-gewend, dat ik nog steeds geen zin heb om van software te veranderen.

Aan allen reeds bij voorbaat dank, en prettige eindejaarsfeesten!!

View Complete Thread
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy