Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Betreft: Avid studio / studio 15/ keuzedilemma(s)

•  02-26-2011, 14:02

Betreft: Avid studio / studio 15/ keuzedilemma(s)

Zoals in mijn bijdrage al gemeld gaan marketing belangen kennelijk boven consumenten belangen. Mijn suggestie had meer betrekking op het laatste.In feite levert Avid door het niet uitbrengen van een update van Studio 14 een wanprestatie. Het is immers gebruikelijke dat breed vastgestelde en  erkende bugs worden verholpen via een update. Door dat niet te doen blijft avid in gebreke. Organisaties die geen of beperkt oog hebben voor het consumenten belang zullen op termijn daarvan de negatieve vruchten plukken. Mijn indruk is dat avid de laatste beweging  (aankondigen van studio 15 en avid studio ) vooral heeft gemaakt om de klanten over te laten stappen naar Avid Studio. Je krijgt meer voor maar 10 euro extra tal van extra zaken. Als in de praktijk de meeste klanten de overstap maken naar avid studio is pinnacle studio 15 al snel EOL. Het uitbrengen van een update van Studio 14 zou de overstap naar Avid Studio hebben belemmerd. Het gratis leveren van een studio 15 licencie bij een upgrade naar studio avid is geen over de balk smijten van miljoenen, maar een investering in de toekomst. Dat die toekomst wel eens onder druk kan komen staan blijkt ook al nu op dit forum de nodige alternatieven voor studio aan de orde zijn geweest. De trouwe klanten begonnen toen nieuws rond pinnacle studio uitbleef al enigszins te muiten. We zijn geduldig,maar het kan ook te gek. Overigens wellicht behoor ik toch tot de gekken. Ik heb studio avid al besteld in de hoop op betere tijden. Als die niet aanbreken heb ik het alternatief al voorhanden. Iets wat enigszins overeenkomt met de naam van mijn camera.

View Complete Thread
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy