Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Re: Ook problemen met schijfimage maken: Studio 11 doet niets meer op willekeurige momenten.

•  03-27-2008, 6:34

Re: Ook problemen met schijfimage maken: Studio 11 doet niets meer op willekeurige momenten.

Uiteindelijk is het me gelukt om de film te renderen. Het heeft wat voeten in aarde gehad.

Eerst, via MSCONFIG, alle opstart zaken uitgezet. In het tabblad Services, de Mc Afee service uitgezet. PC opnieuw gestart, Studio 11 gestart en renderen maar. De eerste keer ging het mis. Bleef toch weer hangen. Zelf de bewerking geannuleerd (want die knop werkt nog). Meteen weer opnieuw gestart en klaar.........

Waar ik me wel over blijf verbazen is dat Pinnacle nog steeds niet in staat is een derglijk programma te maken dat vlekkeloos werkt. Mijn pc is zo krachtig dat het geen enkel probleem is om de zwaarste programma's te draaien als Adobe Premiere CS3 of Photoshop CS3. Daarbij draait er ook vanalles op de achtergrond.

Jammer genoeg ondersteund Adobe Premiere geen .MOD files (JVC camera) anders was de overstap snel gemaakt........

View Complete Thread
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy