Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Pinnacle 23 bevriest bij het monteren en sluit daarna af.

Last post 03-11-2021, 10:37 by toeliss. 0 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  03-11-2021, 10:37 812524

Pinnacle 23 bevriest bij het monteren en sluit daarna af.

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Ik heb een aantal MOV-bestanden op de HD staan. Uit deze MOV-bestanden heb ik een aantal scènes geknipt en als AXP-bestand opgeslagen. Vervolgens wil ik een aantal AXP-bestanden aan elkaar monteren. Ik delete ik alles op de tijdlijn en open een AXP-bestand. Knip of kopieer dat deel en open een volgend AXP-bestand. Als ik nu het geknipte bestand via “plakken” achter het bestand op de tijdlijn wil zetten bevriest alles en wordt Pinnacle afgesloten.

Heb al gekeken op de HD volzit (heb meerdere partities), rendermap leeggemaakt, PC opnieuw opgestart, maar niets lost het probleem op.

Als ik dezelfde bewerking in Pinnacle 22 doe, dan treedt dit probleem niet op

Herkent iemand dit verschijnsel ?

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy