Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Studio 10.7 TitleDeko error effect= roll = Access violation

Last post 11-04-2009, 23:42 by Leon. 6 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-01-2009, 5:37 350682

Studio 10.7 TitleDeko error effect= roll = Access violation

Dag Allemaal,

Als slot van mijn project maakte ik met titeleditor ditmaal een vrij lang ( 35 sec) eindgeneriek. Project opgeslaan. Daags nadien krijg ik het project niet meer open.Gelukkig had ik het project 2 x opgeslaan éénmaal zonder eindgeneriek en eenmaal met. Het project zonder eindgeneriek gaat probleemloos open;  Met het andere valt ofwel Pinnancle uit ofwel krijg ik foutmelding ;

TitleDeko error effect = roll = Access violation at 0x6968202E reading location 0x6968202E

Weet iemand wat dit betekent of nog beter wat ik fout deed ?

Dank bij voorbaat voor de reactie.

Fre

•  11-01-2009, 22:16 350781 in reply to 350682

Betreft: Studio 10.7 TitleDeko error effect= roll = Access violation

ken deze melding niet, mogelijk een "hik"" gehad tijdens het aanmaken ervan.....en krijgt nu geen toegang meer.

Start studio leeg op, verwijder onder bestand alle tijdelijke bestanden voor alle projecten.

Start vervolgens dat project opnieuw....

•  11-01-2009, 23:45 350786 in reply to 350781

Dank Leon voor de reactie. Zoals ik schreef had ik gelukkig hetzelfde project nogmaals opgeslaan onder een andere naam. Ik zal je advies zeker eens uitproberen maar voor alle zekerheid nadat de tweede kopij werd afgewerkt en avi werd gemaakt. Immers een goede maand geleden verwijderde ik de tijdelijke bestanden voor een ander project. Toen was tegen alle logica in dat project definitief verloren en kon ik helemaal opnieuw beginnen. Je zult zeker begrijpen dat ik sedertdien angst heb om tijdelijke bestanden te verwijderen alvorens van een project een avi werd gemaakt.Ik hou je zeker  op de hoogte tegen het eind van deze week.

Groetjes

Fre

•  11-02-2009, 8:00 350877 in reply to 350786

Letop !,

Dat je wel de tijdelijke bestanden verwijderd en niet de projecten dat kan je namelijk ook via het tabblad bestand !!

•  11-02-2009, 11:41 350955 in reply to 350877

Ja Leon uiteraard.  Binnen drie dagen geef ik je het resultaat. Grts.

•  11-04-2009, 22:02 351623 in reply to 350955

Hey Leon. Zoals beloofd ziehier het resultaat : Nadat ik de tijdelijke hulpbestanden verwijderde kon ik ditmaal het project nog wel openen. Meer zelfs de eindgeneriek werkte terug. Ook de kopij van het bewuste project dat ik had gemaakt voordat de problemen met titel editor ontstonden kon ik probleemloos opnieuw openen. Slotsom je had volkomen gelijk. Bedankt en groetjes

Freddy

•  11-04-2009, 23:42 351635 in reply to 351623

Yesbedankt ! Big Smile
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy