|
|
installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Last post 06-22-2009, 21:51 by Toeter. 16 replies.
-
06-21-2009, 5:49 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
wij hebben studio plus 7 en 8 ( op disk met serienummer ) hebben nu de upgrade versie studio plus 12 gekocht. Wij installeren zoals voorgeschreven. Wanneer wij het serienummer van versie 12 inbrengen en registeren, start de computrer terug op zonder te installeren. Dit hebben wij 10 maal herhaal en hebben het nu opgegeven. Wij geraken dus niet voorbij het scherm registreren. Ook als we "later registreren " aanduiden begint hij opnieuw op te starten en is er niets gebeurd. Wie kan ons helpen om het programma te installeren. Wij krijgen geen foutmelding hij stopt gewoon en begint opnieuw op te starten.
help
Ann
|
|
-
06-21-2009, 7:24 |
-
Davilex
-
-
-
Joined on 05-10-2007
-
De Wijk, Drenthe, NL
-
Posts 491
-
-
|
Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Hallo,
Studio Plus versie 7 en 8? Deze bestaan volgens mij niet. De "Plus" versie is pas vanaf 9 beschikbaar (of ik moet iets gemist hebben). Stel je hebt de volledige versie 7 en/of 8 beschikbaar (dus geen upgrade).
Bij het installeren van Studio 12 wordt helemaal geen serienummer gevraagd, dus ik begrijp niet waarom je die probeert in te voeren. Tijdens de installatie van een upgrade-versie van Studio 12 zal om een CD/DVD gevraagd worden van een vorige volledige versie. Die doe je dan in de CD/DVD lezer. Mocht je versie 8 daarvoor gebruiken dan moetje op dat moment het serienummer van versie 8 invoeren. Maar later wordt daar niet meer om gevraagd.
Registreren aan het einde gaat via internet. Je krijgt dan activation keys toegestuurd voor de diverse applicaties/codecs.
Bernd
|
|
-
06-21-2009, 11:51 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Bernd,
in elk geval bedankt om te antwoorden
de computer vraagt wel degelijk het serienummer , volgorde :
steek de cd van studio plus 12 in player krijg dan het setup scherm, duiden studio 12 installeren, ik krijg dan een scherm met de vraag om shift hold en moeten dan dan de cd van studio 7 of 8 ( welke full versie cd je hebt , wij hebben beide geprobeerd ) insteken. Wij wisselen dan van cd, en enteren. Men vraagt dan het serienummer ( 10 letters ) van de full versie ( vorige versie ), na controle krijgen we een scherm met de vraag terug shift hold en cd van studio plus 12 terug in te steken. Dan een krijgen we een scherm met de vraag om serienummer van studio plus 12 in te brengen ( 25 letters ) dan hebben we de keuze ( in hetzelfde scherm ) om te registreren of later te registreren. Ik heb beide keuzes geprobeerd, het is dan dat het programma afsluit en terug windows opstart. Uiteindelijk is er dan niks gebeurd.
dus je ziet volgens het bekomen scherm moeten wij wel degelijk de serienummer invullen
wat nu??
Ann
|
|
-
06-21-2009, 12:04 |
-
Keek2
-
-
-
Joined on 05-10-2007
-
Active Valley
-
Posts 5,051
-
-
|
Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Spontane reboots wijzen meestal op een enorm conflict, geheugen dat defect is of andere defecte onderdelen op het moederbord. Ook wil het wel gebeuren als de PC te heet wordt, maar ook meestal dan wordt dat veroorzaakt door defecten. Het moment dat dit bij jullie gebeurt lijkt het moment te zijn dat de dvd speler toeren begint te maken. Om uit te sluiten dat het aan die speler ligt zou je de installatie DVD eerst kunnen kopiëren naar HD om vanaf daar de installatie te starten. Voldoet de hardware aan de systeemeisen? Je spreekt in je laatste bericht erover dat het programma eerst wordt afgesloten, dat zou kunnen wijzen op het laatste.
|
|
-
06-21-2009, 12:05 |
-
Leon
-
-
-
Joined on 04-26-2007
-
Cuijk
-
Posts 2,274
-
-
|
Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Toeter:
Bernd,
in elk geval bedankt om te antwoorden
de computer vraagt wel degelijk het serienummer , volgorde :
steek de cd van studio plus 12 in player krijg dan het setup scherm, duiden studio 12 installeren, ik krijg dan een scherm met de vraag om shift hold en moeten dan dan de cd van studio 7 of 8 ( welke full versie cd je hebt , wij hebben beide geprobeerd ) insteken. Wij wisselen dan van cd, en enteren. Men vraagt dan het serienummer ( 10 letters ) van de full versie ( vorige versie ), na controle krijgen we een scherm met de vraag terug shift hold en cd van studio plus 12 terug in te steken. Dan een krijgen we een scherm met de vraag om serienummer van studio plus 12 in te brengen ( 25 letters ) dan hebben we de keuze ( in hetzelfde scherm ) om te registreren of later te registreren. Ik heb beide keuzes geprobeerd, het is dan dat het programma afsluit en terug windows opstart. Uiteindelijk is er dan niks gebeurd.
dus je ziet volgens het bekomen scherm moeten wij wel degelijk de serienummer invullen
wat nu??
Ann
Hallo Ann,
je zegt:
het is dan dat het programma afsluit en terug windows opstart
Wat bedoel je hiermee, sluit windows zelf af en start de computer geheel opnieuw op ? 
|
|
-
06-21-2009, 12:16 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Re: Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
|
-
06-21-2009, 12:22 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Hi,
de computer is pas 6 maanden oud, betreft een packard Bell intel core 2 Quad CPU Q6600, 2,4 Ghz, windows Vista, fysiek geheugen 4 GB, virtueel gehuegen 6.68 GB, NVIDIA GeForce 9500 GS,
we zullen eens proberen om het programma op de harde schijf te zetten. Als hij terug opstart is het in het scherm ' windows is slecht afgesloten' krijgen dan de keuze ( zwart scherm) om op te starten in veilige modus of normaal, dus er moet inderdaad wel een reden zijn om af te sluiten.
tot morgen
Ann
|
|
-
06-21-2009, 13:20 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Hallo,
ik heb ondertussen al van alles geprobeerd, ook bij internet uitgetrokken.
ik heb studio 7 geïnstalleerd ' met serienummer ), dan heb ik studio plus 12 gekopieërd en de setup gedaan vanaf de harde schijf ( dus heb de dvd lezer niet gebruikt ) setup 12 vroeg het serienummer in te brengen en ter registeren of later ( zoals voorheen ) ik koos registreren, met hetzelfde resultaat , sloot programma af en vraagt om terug op te starten in veilige modus of normaal
nu is het aan jullie ??
merciekes, al op voorhand
Ann ( België )
|
|
-
06-21-2009, 13:57 |
-
Keek2
-
-
-
Joined on 05-10-2007
-
Active Valley
-
Posts 5,051
-
-
|
Betreft: Re: Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Toeter: .......nu is het aan jullie ??
Ik moet passen, helaas.
|
|
-
06-21-2009, 14:42 |
-
Leon
-
-
-
Joined on 04-26-2007
-
Cuijk
-
Posts 2,274
-
-
|
Toeter:
Hallo,
ik heb ondertussen al van alles geprobeerd, ook bij internet uitgetrokken.
ik heb studio 7 geïnstalleerd ' met serienummer ), dan heb ik studio plus 12 gekopieërd en de setup gedaan vanaf de harde schijf ( dus heb de dvd lezer niet gebruikt ) setup 12 vroeg het serienummer in te brengen en ter registeren of later ( zoals voorheen ) ik koos registreren, met hetzelfde resultaat , sloot programma af en vraagt om terug op te starten in veilige modus of normaal
nu is het aan jullie ??
merciekes, al op voorhand
Ann ( België )
je zegt:
ik heb studio 7 geïnstalleerd ' met serienummer
Is dit onder vista ??? 
Klik eens met de rechtermuis klik op de setup van studio 12 en kies nu uitvoeren als administartor. Mogelijk dat de eigen software van Packard bell moeilijk doet
|
|
-
06-21-2009, 15:04 |
-
Leon
-
-
-
Joined on 04-26-2007
-
Cuijk
-
Posts 2,274
-
-
|
nog twee opties:
Update vista:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5e7e21e6-1ad5-4761-8ed7-3e0c57ef1265&displaylang=en
anders:
1. Open C:\Program Files\Pinnacle. Now delete the Studio 12 folder. (Under Vista 64 look in C:\Program Files(x86)\Pinnacle.)
2. Open C:\Program Files\Common Files. Delete the folder called InstallShield.
3. Go to Start > All Programs > Accessories > Run. Type msconfig and hit OK.
4. Click on Diagnostic Startup.
5. Go to Service tab and look for Windows Installer. Check to make sure this is enabled. Click on Apply and then Close.
6. Restart the computer and install Studio again and it should install normally.
|
|
-
06-21-2009, 15:52 |
-
Leijden
-
-
-
Joined on 04-07-2008
-
Spijkenisse
-
Posts 138
-
-
|
Studio 7 of 8 draaien niet op Vista zoals Leon al opmerkte je kunt in Vista de modus oproepen om een programma op windows 95,98,ME en nog een paar te laten draaien met :the Content Transfer Wizard van Vista. Probeer hiermee 7 of 8 volledige versie te installeren en daarna te upgraden naar studio 12. Groeten Koos.
|
|
-
06-21-2009, 21:54 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Re: Betreft: Re: Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
studio 7 heb ik geinstalleerd dmv comptabiliteit aan te passen ( rechtermuis op exe file ) , ging anders inderdaad niet onder Vista. Dit als de laatste optie nadat ik studioplus 12 heb willen installeren zonder studio 7 op mijn schijf. Dan vraagt hij naar de cd van vorige versie ( studio 7 i mijn geval ) , enz.. ( zie voorheen )
zal straks ( als ik terugkom van het werk ) de raad van Leon eens opvolgen en laat jullie nog iets weten rond 18.00 uur
groetjes
ann.
|
|
-
06-22-2009, 12:15 |
-
Leijden
-
-
-
Joined on 04-07-2008
-
Spijkenisse
-
Posts 138
-
-
|
Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Is je upgrade wel een versie die alle voorgaande Studio uitgaven kan upgraden.Je hebt ook versies gehad die alleen Studio 11 naar Studio 12 upgrade. Groeten Koos.
|
|
-
06-22-2009, 13:22 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: installeren upgrade studio plus 12 wordt onderbroken
Hi Koos,
volgens pinnacle is de upgrade voor alle voorgaande versies vanaf 7, dus zou het moeten werken, heb al vanalles geprobeerd. Ben nu de computer aan het formateren, dat loopt een beetje moeilijk heb overal XP opstaan, dit is de eerste mlet Vista.
Zal daarna nog eens proberen en anders ga ik de upgrade vesrie omruilen voor de full versie ( had ik dat maar ineens gedaan , had ik misschien zo geen problemen )
Heb ook de raad van Leon (voorgaand ) gevolgd doch werkt eveneens niet, daarom nu herinstallatie ( recovery ) van vista
hou jullie op de hoogte
ann
|
|
-
06-22-2009, 13:23 |
-
Davilex
-
-
-
Joined on 05-10-2007
-
De Wijk, Drenthe, NL
-
Posts 491
-
-
|
Hoi, Het is niet handig om eerst 7 te installeren en dan de 12-upgrade. Zeker onder Vista is dat vragen om problemen. Je moet gewoon, op een schone PC zonder Studio, alleen versie 12 installeren. Dat Studio dan vraagt om een validatie door de full version van Studio 7 in de CD-lezer te zien is normaal (en dan moet je ook het serienummer van Studio 7 invoeren) maar er wordt helemaal niets van Studio 7 geïnstalleerd. Na validatie zal Studio 12 probleemloos verder moeten installeren.
Verwijder Studio 7, draai Regdelete en installeer zoals hierboven beschreven.
Als er problemen met je PC zijn zou dat ook met andere programma's moeten optreden. Ik vermoed zo maar dat je alle programma's die Packed Bell bijlevert er nog op heb staan, inclusief firewall en virusscanner. Begin met het verwijderen van deze programma's, of in ieder geval moet je ze uitschakelen als je Studio installeert (telkens na een reboot eerst handmatig weer uitzetten !).
Net als met Acer wordt er teveel puin meegeleverd. Nergens goed voor, het is alleen maar koppelverkoop omdat je na 6 maanden alsnog moet betalen voor deze "extra" programma's.
Succes.
|
|
-
06-22-2009, 21:51 |
-
Toeter
-
-
-
Joined on 06-21-2009
-
-
Posts 9
-
-
|
Hi Davilex en iedereen,
inderdaad zonder de 7 te installeren is het beste /gemakkelijkste doch gezien dit niet ging het ik dus alles geprobeerd.
Wel ik heb goed nieuws. Ik heb de computer dmv van de recoverydisk opnieuw geformateerd. En het heeft gewerkt, studioplus 12 staat erop, geen conflicten meer, vraag me nu niet wat het conflict was want dat weet ik niet. Ben blij dat het nu werkt. Nu mijn film erop zetten ( alé mijn man doet dat , ik verzorg enkel de computer ) hopelijk gaat het nu vlotjes en anders horen jullie wel van mij. In elk geval iedereen bedankt.
Ann , vanuit België
|
|
|
|
|