Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Grijs scherm plaatje bij Hybrid Pro PCI 310i

Last post 10-16-2008, 3:17 by JanW. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-14-2008, 13:41 233732

Grijs scherm plaatje bij Hybrid Pro PCI 310i

Al twee weken probeer ik nu een signaal op mijn computer te krijgen maar tevergeefs. Het enigste wat ik te zien krijg is een grijs scherm met een vaag schimmen spel. Ik heb nu alles zo'n beetje geprobeerd, drivers geinstalleerd, zowel die van Windows als die Pinnacle, de antennekabel vervangen door een dikkere, de aansluiting vervangen door metalen stekkers maar het resultaat blijft het zelfde. Zenders worden wel gevonden, audio is perfect alleen het beeld blijft grijs......

Ik gebruik een Pinnacle PCTV Hybrid Pro PCI 310i op een WIndows Vista 32bit systeem. Het signaal komt direct van de kabel. Videokaart is Nvidia 8600S, Systeem draait op 2,4Ghz Quad 2G intern geheugen.

Wie kan mij helpen want de hoop zakt nu toch aardig in de schoenzoolen en ik sta op het punt om de hele zaak in te pakken en retour te brengen waar de winkel en op zoek naar een andere aanbieder. Wie heeft voor een mogelijke oplossing....

Bedankt, John

•  09-16-2008, 3:08 234228 in reply to 233732

Re: Grijs scherm plaatje bij Hybrid Pro PCI 310i

Welke software gebruik je?
  •  10-16-2008, 3:17 243793 in reply to 233732

Re: Grijs scherm plaatje bij Hybrid Pro PCI 310i

Beste Jovi,

Ik had hetzelfde probleem, en via Support kreeg ik een link voor download voor nieuwe software (en mogelijk drivers). Na installatie bleef het scherm grijs.

Toen ook maar eens bij Instellingen \ Beeld een andere schuifjes geschoven. En ja hoor: BEELD!

Zorg eerst dat je beeld hebt op het kleine voorbeeldschermpje in dit menu.

Schuif dan Contrast en Verzadiging vanuit hun middenstand naar rechts, al naar gelang je smaak.

Het beeld is dan verdwenen in het gewone scherm, en dat blijft zo als je Instellingen sluit. Dat lijkt me een bug. Sluit dus alles, en start het programma weer op. Dan heb je beeld, als het goed is. Bij mij heeft het gewerkt.

Maar misschien heb je het al teruggebracht..

Groet, Jan

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy