Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Montage thema's geven alleen text weer en geen afbeeldingen

Last post 09-01-2021, 4:49 by fietser1. 19 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-29-2021, 6:44 816655

Montage thema's geven alleen text weer en geen afbeeldingen

In studio 24 ultimate geven de montage thema's alleen tekst of niks weer. Heb al van Joop Woldman nr. 05 geprobeerd van beschadigde onderdelen en herstel gedaan. Ook mijn vorige probleem dat de sporen op de tijdlijn vastzitten tis ook nog niet opgelost in studio 24 ultimate. In studio 22 werkte alles perfect, maar deze rendeerde niet en daarom studio 24 aangeschaft waar ik heel veel spijt van heb. Corel weet er ook geen raad mee. Corel laat klanten behoorlijk in de kou staan als er problemen zijn. Weet er iemand het pad in de verkenner waar de montagethema's horen te staan, want ik h3b ze wel op een externe schijf staan. Mijn installatie van Pinnacle studio ultimate staat op de D: schijf Graag hulp
  •  08-29-2021, 6:59 816656 in reply to 816655

Re: Montage thema's geven alleen text weer en geen afbeeldingen

Ik heb geen ervaring met de issues die je vermeldt dus het volgende werkt misschien niet maar heb je PS 22U nog op je computer staan? Anders kun je die wellicht weer installeren, de montage bewerken en opslaan als movie project, en vervolgens importeren in versie 24. 
  •  08-29-2021, 7:37 816657 in reply to 816656

@ Hannie

Would you pay attention to the forum you are posting into ?

It's not the 1st time that you open a thread in the English-speaking area of the forum.

I've move your thread in the Dutch area.

•  08-29-2021, 7:50 816658 in reply to 816657

Betreft: Re: Montage thema's geven alleen text weer en geen afbeeldingen

Ik zet het toch duidelijk in het Nederlandse forum. Ik weet ook niet waarom het bij het Engelse forum komt te staan.

Maar als je tegen de 80 jaar aanloopt gaat het weleens mis. Ik hoop dat u dan tegen de tijd dat u zo oud bent er nog zo er over denkt.

Ik heb ik weet niet hoeveel mensen gratis geholpen met pinnacle al vanaf versie 7 begonnen.

Dikwijls zitten er ontzettend veel fouten in die niet opgelost kunnen worden. Beter is dat ze een programma ontwikkelen in de nieuwere versies als de fouten van de andere versies zijn opgelost i.p.v. maar pleiters plakken op eerdere wonden. 

Pinnacle heeft heel veel energie van mij gevraagd om constant maar problemen op te lossen.

Met vriendelijke groeten J. Nent 

•  08-29-2021, 8:05 816659 in reply to 816658

Re:Betreft: Re: Montage thema's geven alleen text weer en geen afbeeldingen

All these posts or threads of yours are in the English area :

http://forums.pinnaclesys.com/forums/post/815716.aspx

http://forums.pinnaclesys.com/forums/post/815074.aspx

http://forums.pinnaclesys.com/forums/post/814306.aspx

http://forums.pinnaclesys.com/forums/post/813702.aspx

http://forums.pinnaclesys.com/forums/post/813658.aspx

http://forums.pinnaclesys.com/forums/post/803662.aspx

•  08-29-2021, 8:09 816660 in reply to 816657

Attachment: Forum.png
    saby:

@ Hannie

Would you pay attention to the forum you are posting into ?

It's not the 1st time that you open a thread in the English-speaking area of the forum.

I've move your thread in the Dutch area.

Take a look at the screenshot of the top of this thread. 

•  08-29-2021, 8:18 816661 in reply to 816660

Hilltops:

Take a look at the screenshot of the top of this thread. 

That's because I've moved it in the Dutch forum.

•  08-29-2021, 8:24 816662 in reply to 816661

Did you move it there before I replied to OP's post? I seem to remember that it was already in the Dutch forum.
  •  08-29-2021, 8:29 816663 in reply to 816662

I've moved it after your post and just before my 1st post. It was actually in the English area, just like the other threads/posts I've pointed out.
  •  08-29-2021, 8:42 816664 in reply to 816656

Attachment: wens.JPG

Ik had ze al gecopieerd van 22U versie naar 24U versie.

In Studio 22U werken ze nog steeds , maar zoals eerder gemeld studio 22U rendeerd plotseling niet meer anders had ik mijn project daarin wel afgewerkt. Dus tot mijn grote spijt versie 24U aangeschaft. Al mijn overgangen en effecten vanaf het jaar 2007 weer met moeite terug gekregen met Pictie en handmatige effecten. Het nadeel van een nieuwere versie is dat je de oudere aangeschafte effecten niet meer meekrijgt.

Ik had een belanrijk object van de covid 19 gemaakt voor het nageslacht, maar nog steeds niet op dvd gekregen.

Ik wil Joop Woldman een hart onder de riem steken, voor zijn geweldige site en hij heeft mij in het verleden al dikwijls geholpen, maar Corel en Joop Woldman komen er ook niet uit. 

In de bijlage een veldje vol toverbloemetjes. Speciaal voor Joop Woldman, maar voor allen die zich inzetten om andere te helpen. 

Was alles maar zo simpel. Hoop toch spoedig op een oplossing voor mijn Pinnacle probleem, vooral met de tijdlijn. 

•  08-29-2021, 8:45 816665 in reply to 816656

Als ik op plaatsen druk en er gebeurd niks dan druk ik nogmaals, plaats het bericht dan eenmaal i.p.v.dat je alle tekst kwijt ben en weer opnieuw kan beginnen. Grrr.
  •  08-29-2021, 9:17 816666 in reply to 816665

Re: Betreft: Re: Montage thema's geven alleen text weer en geen afbeeldingen

Jammer dat mijn suggestie niet werkt. Succes!
  •  08-29-2021, 9:18 816667 in reply to 816663

saby:
    I've moved it after your post and just before my 1st post. It was actually in the English area, just like the other threads/posts I've pointed out.

Thanks for the update,Saby. 

•  08-29-2021, 14:30 816669 in reply to 816655

C:\Users\Public\Documents\Pinnacle\Content\IMG-Templates

Daar horen ze te staan, tenminste als je Studio op de C schijf geinstalleerd hebt, maar dat is bij jou niet het geval blijkbaar.

Je zou de Content een keer opnieuw kunnen installeren en kijken of dat helpt.

Studio op aan andere schijf dan C installeren is vragen om problemen, dus alles eraf halen en opnieuw op C installeren is ook een mogelijkheid.  

•  08-30-2021, 11:48 816684 in reply to 816669

Heb met al mijn versies pinnacle op de D: schijf gehad en dat doe ik al van 2007 af met diverse versies. De opslag projecten en menu's staan op de externe H: Het gekke is dat de Montage thema's in studio 22 gewoon werken en in studio 24 niet.

Ik weet echt niet waar ze van 22 staan. Heb al bij de Users  openbaar gekeken. 

De sporen in de tijdlijn werken in versie 22U goed alleen in studio 24U zit er geen beweging in te krijgen.

Als er suggesties zijn hoor ik die graag 

•  08-30-2021, 15:01 816685 in reply to 816669

Attachment: tijdlijn op slot.jpg

Hallo, Plemmens

Ik heb jouw raad opgevolgd en Pinnacle van de D: schijf afgehaald.

Voor de montage thema's heeft het goed geholpen. Dank je wel.

De sporen op de tijdlijn werken nog steeds niet.  Kan nog steeds niet slepen. Ze werken ondanks de intelegente modus nog steeds niet synchroon, ondanks de instellingen tijdsynchronisatie behouden.

Heb alles voor de tijdlijn ook aangevinkt staan. 

Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het graag 

•  08-30-2021, 16:59 816688 in reply to 816685

Beste hajacaeswe

Ik weet zeker dat ik het voor je op kan lossen of aangeven waar de fout zit.

Maar ik wil eerst proberen of het op een andere manier kan 

Graag de gegevens van je computer 

Windows versie ?

Type processor Intel? snelheid ?

Geheugen  GB

Grafische kaart Nvidia   type of intel HD b.v 4600

Of je film opslaan als pakket en via w transfer naar mijn sturen  (Of  gedeelte als pakket max 5GB)

Dan open ik dit op mijn computer en kan ik zien of het hier wel werkt

Of kom met de computer  naar mij  toe (afspraak maken)

Laat maar weten wat je denkt te doen

Vriendelijke groeten

Aat 

•  08-31-2021, 12:11 816697 in reply to 816688

Ik weet niet of ik een win audit.exe hier mag posten. Anders stuur ik het per mail Waar vind ik je mail?.

Ik had het advies van Plemmens opgevolgd en studio 24U op de C: schijf gezet ipv op de D: schijf.

Voor de montage thema's heeft het geholpen . Maar ik heb al mijn versies altijd op de D: schijf gezet. De C:schijf houd ik voor alleen voor het Windows 10 systeem. Studio 22U werkte perfect op de D: schijf. Jammer ik wil niet dat mijn C: dichtslibt met allerlei programma's.

Zit alleen nog met de tijdlijnsynchronisatie die niet werkt. Als ik een beeldje verwijder of inkort of langer maak schuiven de andere sporen niet mee en met de hand gaat ook niet de sporen staan muurvast. Ben met een filmpje van 15 min. met ballonvaart van mijn dochter bezig. 

Is niet zo'n goede kwaliteit, maar mijn sd kaartje was corrupt en ik heb de data terug  moeten halen easus data recovery.

Mijn MTS. bestanden werden veranderd in M2ts en werden niet gesteund door pinnacle . Toen alles weer omgezet naar avi.

Maar gelukkig de beeldjes terug.dan maar mindere kwaliteit.

De tijdlijn synchronisatie in pinnacle studio 22U werkte perfect. Corel geeft slechte service en ik ben opgehouden met energie te steken in hun onwetendheid met Pinnacle. Zal proberen dit filmpje op te slaan als pakket en naar je toe sturen. Het project van covid 2020 is te groot.

•  08-31-2021, 12:13 816698 in reply to 816688

Ik weet niet of ik een win audit.exe hier mag posten. Anders stuur ik het per mail Waar vind ik je mail?.

Ik had het advies van Plemmens opgevolgd en studio 24U op de C: schijf gezet ipv op de D: schijf.

Voor de montage thema's heeft het geholpen . Maar ik heb al mijn versies altijd op de D: schijf gezet. De C:schijf houd ik voor alleen voor het Windows 10 systeem. Studio 22U werkte perfect op de D: schijf. Jammer ik wil niet dat mijn C: dichtslibt met allerlei programma's.

Zit alleen nog met de tijdlijnsynchronisatie die niet werkt. Als ik een beeldje verwijder of inkort of langer maak schuiven de andere sporen niet mee en met de hand gaat ook niet de sporen staan muurvast. Ben met een filmpje van 15 min. met ballonvaart van mijn dochter bezig. 

Is niet zo'n goede kwaliteit, maar mijn sd kaartje was corrupt en ik heb de data terug  moeten halen easus data recovery.

Mijn MTS. bestanden werden veranderd in M2ts en werden niet gesteund door pinnacle . Toen alles weer omgezet naar avi.

Maar gelukkig de beeldjes terug. Dan maar mindere kwaliteit.

De tijdlijn synchronisatie in pinnacle studio 22U werkte perfect. Corel geeft slechte service en ik ben opgehouden met energie te steken in hun onwetendheid met Pinnacle. Zal proberen dit filmpje op te slaan als pakket en naar je toe sturen. Het project van covid 2020 is te groot.

•  09-01-2021, 4:49 816713 in reply to 816698

Beste Hajacaeswe

Mijn mail adres aatdevries@planet.nl 

Verder je kan je de film exporteren als pakket  en dan met  de Markering op (de taakbalk )In is =I en Markering Out=O  en dan b.v tot 5min zodat je niet boven de 5 GB komt

Vriendelijke groeten

Aat  

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy