Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

video lessen Pinnacle Studio Ultimate 22

Last post 12-01-2019, 17:40 by vincentk. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  12-01-2019, 8:37 791765

video lessen Pinnacle Studio Ultimate 22

Dag allemaal,

Ik vind veel Engelstalige lessen op Internet (Youtube) maar zou graag ook willen weten of er Nederlands materiaal is.

Ik kan redelijk goed overweg met de Engelse versies maar sommigen zijn lastig te volgen.

Weet iemand waar ik Nederlandse video's vind, die voor Pinnacle 22 gemaakt zijn?

Alvast dank,

Met vriendelijke groet,

André 

•  12-01-2019, 12:28 791771 in reply to 791765

Betreft: video lessen Pinnacle Studio Ultimate 22

Zie lessen op deze link : http://home.planet.nl/~woldm005/

Succes.

•  12-01-2019, 17:40 791777 in reply to 791765

Betreft: video lessen Pinnacle Studio Ultimate 22

Met de gratis online lessen van Joop Woldman zou u al een heel eind moeten komen. Al zult u af en toe flink verdwalen, de mist ingaan of vastraken, zoals mij overkwam toen ik zijn lessen voor Studio 21 bijna helemaal doornam. Het ontbreekt die lessen naar mijn smaak te vaak aan nauwkeurigheid. Maar ze hebben toch hun goede kanten.

Als u in België woont en niet te ver van Diest, dan kan u aansluiten, zoals ik vorig jaar deed, bij Sfc, de Schaffense filmclub (zie https://www.sfc-2008.be/). Als lid krijgt u dan toegang tot ruim 350 videolessen over Studio 16, 18, 20, 21 & 22. Die lessen bestaan uit mp4 filmpjes met ingesproken commentaar. Nieuwe lessen wordenin de club samen bekeken, toegelicht en vervolgens ter plaatse ingeoefend. De didactische kwaliteit van de lesfilms en de onmiddellijke bruikbaarheid van de aangesneden onderwerpen blijven me telkens weer verbazen.

Tijdens de wekelijkse bijeenkomsten worden er ook er ook films van leden getoond en besproken, editing- en andere problemen aan de groep voorgelegd, enz.

Mvg

Vincent 

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy