Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

branden bluray

Last post 08-25-2019, 4:42 by bengroenewoud. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-23-2019, 7:32 787482

branden bluray

Attachment: foutmelding.jpg

ik heb een film gemaakt van ca 30 minuten, die ik op een BluRay disc wil branden met PS23 Na de opdracht exporteren word het beeld gemaakt en op het moment dat de schijf gebrand zou moeten worden
    krijg ik  echter steeds onderstaande foutmelding:
    (heb rendering Cuda gewijzigd in GEEN en de rendermap verwijderd) Oo de naam van de film gewijzigd en zelfs de locatie waar opgeslagen moet worden maar geen  resultaat. Wie heeft de oplossing?

•  08-23-2019, 8:19 787489 in reply to 787482

Betreft: branden bluray

bengroenewoud:

ik heb een film gemaakt van ca 30 minuten, die ik op een BluRay disc wil branden met PS23 Na de opdracht exporteren word het beeld gemaakt en op het moment dat de schijf gebrand zou moeten worden
    krijg ik  echter steeds onderstaande foutmelding:
    (heb rendering Cuda gewijzigd in GEEN en de rendermap verwijderd) Oo de naam van de film gewijzigd en zelfs de locatie waar opgeslagen moet worden maar geen  resultaat. Wie heeft de oplossing?

Toevoeging: de foutmeldling komt tevoorschijn aan het einde van de opdracht beeldmaken , dus nog voordat het beeld gemaakt wordt...………………...

•  08-25-2019, 4:42 787555 in reply to 787489

Betreft: branden bluray

Probleem opgelost. In het tweede deel vaan mijn film staat een scene waaraan ik nogal veel heb veranderd en  daar bleek iets niet te kloppen...……. heb deze scene opnieuw bewerkt en het wonder is geschied...….. het werkt...……………. De foutmelding kon niet worden gelokaliseerd vandaar dat het lang zoeken was......
View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy