Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Omgekeerde beeldweergave

Last post 07-04-2010, 6:37 by NassiGoreng. 1 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  05-06-2010, 15:30 398350

Omgekeerde beeldweergave

Na het formateren van mijn pc en windows 7 te installeren heb ik eveneens ook terug mijn PCTV DVB- T stick solo moeten herinstalleren. Alles ging goed en wel tot ik het programma zelf opstarte en het beeld, de kanalen, omgekeerd weergegeven werden + de ondertiteling verdraaid.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Dit was niet zo voor ik mijn pc formateerde dus het kan zeker niet aan mijn videokaart liggen ofzo.

groeten,

Anton

•  07-04-2010, 6:37 408323 in reply to 398350

Re: Omgekeerde beeldweergave

AntonWillaert:

Na het formateren van mijn pc en windows 7 te installeren heb ik eveneens ook terug mijn PCTV DVB- T stick solo moeten herinstalleren. Alles ging goed en wel tot ik het programma zelf opstarte en het beeld, de kanalen, omgekeerd weergegeven werden + de ondertiteling verdraaid.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Dit was niet zo voor ik mijn pc formateerde dus het kan zeker niet aan mijn videokaart liggen ofzo.

groeten,

Anton

Ik zit met exact hetzelfde probleem. Heb de software en Nanostick geïnstalleerd en aangesloten en kijknaar een omgekeerd beeld van de start van de Tour de France, had gehoopt op deze site een antwoord te vinden doch tref een lotgenoot. Software betreft PCTV/tvcentre pro versie 4.95. Ik dacht dat het allemaal wat soepeler zou lopen Windows 7. Neen dus. Blijft de vraag wat is er aan te doen??

View as RSS news feed in XML
Copyright ┬ę 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy